woensdag 3 april 2013

"Genieten van de zon",....


Wat was het gisteren heerlijk in het zonnetje buiten,...

Een oppasmiddag was ineens heel anders dan de vorige keren.

Heerlijk buiten op het grasveld voetballen met de kleinkinderen die genoten van het spel, de zon en een tante en oma die probeerden de jongens bij te houden met de doelpunten,...

Ze zijn beide erg van het moeten winnen en toch als oma scoort vinden ze het prachtig en mag zelfs oma winnen,....

Niet dat ik kan winnen van die snelle voetballertjes,....


Moe maar zeker voldaan en met prachtige rode wangen keken ze nog even een tekenfilm en kon oma even wat mandjes aan elkaar zetten,...

Dit moest gebeuren van mijzelf voordat er een ander mandjes gemaakt mocht worden.

Terwijl de jongens dan ook weer even moeten zien wat hun oma nu toch aan het doen is en ze het gezellig vinden als oma met draad en naald naast hun zit,....


Een Trick or Treat mandje is nog gemaakt en ligt even op de viooltjes die het moeilijk hebben in de kou en ben wel benieuwd of die weer wat overeind gaan komen,....

De viooltjes zitten in de bakken die eigenlijk voor mijn kruidentuintje zijn die straks na 15 mei weer naar buiten mogen,....

Die houd ik nog maar wel binnen want die kunnen zeker niet tegen de kou,....


En dan mag ik van mijzelf een mandje maken voor mijn Mariet-mandjes-quilt,...

Dit keer een blauwe en vind het zelf prachtig met de ruitjes en en bloemen stofjes,...

Een leuke combinatie is het zeker,....

En niet alleen wij zijn toe aan de zon en genieten hiervan,.....

Fijne zonnige woensdag-mandjes-dag!!

13 opmerkingen:

  1. Het is niet alleen de zon waar ik naar verlang,, maar ook naar wat warmte. Verlangen, SNAKKEN zal ik bedoelen. Je mandjes zijn schatjes, leuk hoe de lap al aan het groeien en worden is. Ik ga straks ook even beschut in het zonnetje. Dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die mandjes.
    Ja aan zon heb ik hier nog geen gebrek.
    Alleen moet er nog heel wat sneeuw verdwijnen.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mandjes hoor. Hier schijnt de zon, maar het waait erg. Ik kwam heel koud van buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig al die mandjes bij jou, hier komt en gaat de zon, en het is bar koud buiten door de wind.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had dat willen zien, Wilma aan de voetbal.
    Beide mandjes zijn erg leuk.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie mandjes en wat leuk aan het voetballen, datis lang geleden dat ik dat heb gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend al die mooie mandjes en wat fijn dat je zo genoeten hebt met voetballen had het wel eens willen zien

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi hoor je mandjes en was Oma zelf niet moe van het voetballen? ik zou zelf ook uitgeteld zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig: voetballende oma!!! Wat zullen jullie een plezier hebben gehad!
    En wat een prachtige mandjes weer; elke keer geniet ik van die plaatjes.
    Zoveel zelfs, dat ik nu ook het boek heb aangeschaft..... ;) (gelukkig was het nog te krijgen, trouwens...)
    En het kriebelt zo enorm....... net als je Mariet-mandjes.....
    geniet ze!!
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voetballen nog wel...wat leuk! Je mandjes zijn prachtig, en de ruitjes en bloemetjes staan zo leuk bij elkaar. Mijn viooltjes zien het ook nog niet zitten. Alleen de kerstroos bloeit heel mooi...;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al lekker veel mandjes! Zou de lente dan toch echt komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mandjes zijn super, lekker zo doorgaan, de kleinkinderen vermaken zich wel!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma