maandag 29 april 2013

"Papieren zakdoeken en quiltgaren",...


Weer een weekend voorbij,...
Een weekend met ons tweetjes wat toch wel wennen is.
Op pad naar een jarige om die in het zonnetje te zetten.
Eten bij onze kleinkinderen,...

En mijn klosje met quiltgaren terug gevonden!
Heerlijk zitten quilten aan mijn Summers Stars,.....

Als je zo vreselijk snotverkouden bent, een heerlijk plekje om onder weg te kruipen,....


En nu liggen er veel sterren klaar om uitgezocht te worden,...

Wat een chaos is het aan het worden.
Sterren half af, sterren klaar om de randstukjes te krijgen,....


Sterren met de randstukjes, hele en halve,....


Sterren met de achtergrondstof, hele en halve,....


Alles op en door elkaar heen,...

Tijd om eens te gaan tellen hoeveel sterren ik nog moet en wat georganiseerd in een doos gaan doen en daarna kruip ik weer onder mijn Summer Stars met heel, heel veel zakdoeken en quiltdraadjes,....

Fijne maandag,
Wilma

21 opmerkingen:

  1. Niet ziek worden hoor!! Net nu het zonnetje eindelijk weer eens laat zien dat hij er nog is.
    Wat een hoop sterretjes heb je al gemaakt. Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt maar daar ben ik nog een beetje vroeg mee ben ik bang.
    Sterkte en kruip maar lekker onder je quilt.
    Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor al je sterren, misschien moet je al wat aan elkaar naaien voor een beter overzicht? En beterschap dat je maar weer gauw beter bent.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je niet gaan vergissen hoor, en per ongeluk in je lapjes snuiten. Is niet handig!!! Dus houd het hoofd koel en doe rustig aan.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap !! Veel plezier met je supermooie sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat worden die sterren mooi!, lekker even uitzoeken en dan merk je ineens dat je verder bent dan je denkt. beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk werk dat uitzoeken, ik mag dat altijd wel graag doen. Beterschap met je verkoudheid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat worden die sterren mooi ik wens je heel veel beterschap

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap en veel plezier met je schitterende sterretjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap hopelijk kunnen die snotdoeken snel de deur weer uit! Suc6 met je sterren ze worden MOOI. Knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk al die sterretjes.
    Beterschap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei, klinkt niet zo fijn....!
    Nou ja, morgen toch lekker voor de televisie en dus heerlijk warm onder de Summer Stars.
    Beterschap en ook veel genietplezier!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie sterretjes en ditto achtergrondstof. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jakkes, gesnotter, dat is balen!!!! Ik vind de sterrenchaos prachtig. Mooie achtergrondstof heb je gekozen. Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit komt te zien als het af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo Wilma, al maanden alleen maar gelezen en weinig gereageerd: niet zo aardig van mij, he?!
    Dus nu maar een berichtje achterlaten!!!.........:)
    Ik heb bewondering voor alles wat je doet, vooral de Insane, pfiew
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beterschap voor je verkoudheid hoor.
    Hopelijk is het morgen weer beter.
    Bewonder al je mooie sterren met scherp gemaakt puntjes en hoekjes.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi wilma, dank voor de vlotte verzending!!
    Ben heel blij met de mallen. Weer wat bij mijn verzameling

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk bezig en uitzoeken, soms zo leuk om te kijken wa je toch eigenlijk alweer bij elkaar hebt.
    Fijne dag vandaag.

    Groetje,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige sterren en wat super de mooie kleurencombi en verkouden de hele winter ging het goed maar nu de tissuedoos staat hier ook bij de hand, hatsjoe!
    Fijne zonnige dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige sterren, ben benieuwd naar het geheel. Heel veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma