maandag 8 april 2013

"Rommelkont in het huisje",...


Op maandagochtend wordt er in het huisje van Kuin een emmer sop gemaakt en is het geen overbodige luxe om wat in het huisje te doen,....

Opruimen staat hoog op mijn lijstje gewoon omdat ik zo'n rommelkont ben,.....


Dit weekend ben ik in een grote rieten mand gedoken en gekeken wat er aan teddyberen in deze mand ligt en ik kan vertellen dat er veel in deze mand ligt.

Veel lapjes geknipt en in een zakje gestopt en een beginnetje met naaien gemaakt,...

En zo kwam het dat deze kleine uit de mand werd gehaald en afgemaakt,....


Ze staat nu op een kapstokje in de kamer en kijkt vrolijk de kamer in ondanks dat er overal vulling op de grond ligt en het echt wel nodig is om te gaan stofzuigen,....

De rietenmand staat bij de tafel en is behoorlijk leeg, niet omdat er veel gemaakt is maar gewoon omdat veel op de tafel ligt,....

Zei ik al dat ik een rommelkont ben??


Dit blok ligt in mijn kast en ligt ook te wachten op dat wat er komen gaat,....

Een blok wat gemaakt is als voorbeeld en later op de achterkant van een quilt kan komen. 

OOIT,...

Ook is er een blok gemaakt met blauwe lapjes omdat er zoveel blauwe stofjes zijn in het huisje van Kuin.


Samen met het patroon ligt het in mijn kast te wachten, heel geduldig,....

Gelukkig begin ik wel te leren dat als iets in mijn kast komt te liggen, het patroon erbij komt te liggen want anders weet ik straks niet meer waar het patroon vandaan komt,...

Zo kom ik soms wat tegen zonder patroon en weet niet eens meer uit welk boek het komt,....

Zei ik al dat ik een enorme rommelkont ben??

18 opmerkingen:

  1. Nou, ik weet niet hoor, ik zie er op de foto niets van! Het beertje is schattig. Ik denk eigenlijk dat het allemaal wel meevalt daar in jouw huisje.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een gezellige rommelkont dan. Fijn dat beer uit de mand is gekropen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, zijn we niet allemaal een beetje een rommelkont. Dat kan haast niet anders als je met lapjes bezig bent. Maar ik noem het altijd gezellige rommel.
    Net als toen de kinderen klein waren en er overdag speelgoed over de vloer lag, ook gezellige rommel. En zolang niemand er last van heeft is het prima toch?
    Je beertje is allerliefst.
    En die blokken zijn ook heel mooi.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat rommelige zie ik eigenlijk nooit op je foto's, zal dus best wel meevallen. Ik heb ook elke week het idee dat ik m'n quiltkamer weer op moet ruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, de krokussen bloeien. Heerlijk, de zon schijnt.
    Wat een lief beertje.
    Het huishouden weer achter de rug? Nu lekker met een handwerkje in de bank?
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach een beetje rommelkonten kan geen kwaad toch. Moet je zien wat voor een moois er al rommelend van komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. rommelen, frobelen, ach whats in a name?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent wel een gezellige rommelkont! Wat een schattig beertje heb je gemaakt.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n rommelkont, ik ben er ook een en kan heel goed met mezelf leven ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rommel???...waar dan?
    kzie allemaal leuke dingetjes!!..;0)
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar is die rommel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nu ik moet mezelf af en toe even aanspreken als ik denk! rommel, moet eens opruimen, maar dan denk ik, kan toch veel leukerd dingen doen met mijn tijd,!dus laat ik de rommel de rommel even en geniet van mijn hobby
    Wat een schitterende blokken
    Fijn dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje die kleine en wat ben je weer met veel mooie dingen bezig.
    Jammer dat je me niet kunt helpen aan een lapje. Komt vast wel goed en anders zet ik er iets anders tegenaan. Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig beertje, hij kijkt wel erg lief. Volgens mij vindt hij het erg gezellig al dat gerommel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rommel.... waar??? Het beertje is een snoepie!
    Dezelfde blokken heb ik ook nog liggen, ook voor ooit.
    Het komt me bekent voor.

    lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief beertje! Nu kan hij van boven op de kast zien hoe jij met je emmer sop rond loopt! Mooie blokken trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Soort zoek soort toch...ook ik rommel heerlijk aan! Mooie blokjes heb je gemaakt en dat beertje is een dot van een beertje...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!