woensdag 10 april 2013

"Woensdag is",......


De mandjesdag,.....

Alleen voor mij niet eens 1 mandje om te laten zien.

Deze week is knap vol gepland met leuke en gezellige dingen,....

Gelukkig kan "Lillo" de kleine quiltjes laten zien die wel gemaakt zijn.

En wees eerlijk de blokken van de Nearly Insane Quilt zijn soms net kleine quiltjes,....


Normaal heeft "Lillo" een gehaakt dekentje bij zich en is hij vorige week geboren,....

Dit kleine manneke  lag in onderdelen die al genaaid waren in een rietenmand en kon nu het leuke werk gedaan worden, het opvullen en in elkaar zetten van dit kleine manneke,...

"Lillo" heeft een speciaal plekje gekregen in de woonkamer en vind het totaal niet erg om samen met gekke blokken op de foto te gaan,..


De witte pot-roosjes kreeg ik van mijn kind die wel weet dat haar moeder hier zo van houd,...

En zo kwam ik op het idee om een "Tilda"  roosje op het pootje te borduren,...

Zo gebruik ik haar boeken ook weer eens en zo kijkend kom je toch ook wel weer erg leuke poppetjes tegen die je ooit wilt gaan maken,..


Twee blokken zijn klaar voor mijn eigen te gekke quilt en een derde in de maak,....

Nummer 62 & 63 kunnen aan de quilt gezet gaan worden,...

Na al zoveel  blokken gemaakt te hebben blijven deze blokken mij in hun ban houden.

Hopelijk ga ik deze blokken niet te erg missen als deze te gekke quilt af is,....

En zullen de andere mandenmakers wel een mandje hebben gemaakt??

Kom gaan we kijken bij Marian, daar staat een lijstje met mandenmakers,.....

18 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het geworden! En je hebt er weer twee prachtige blokken bij: inderdaad net kleine quiltjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal flieft op Lilo, wat een schatje .

    Groetjes Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje die wil ik ook wel thuis en wat je blokken mooiiiiiiiiiii vind het zo fijn om naar te kijken

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een alleraardigst manneke die "Lillo", aardig ook dat hij die prachtige blokken wilt showen, zodat ik die ook eens goed kan bekijken!!
    Je gaat het zeker missen die mooie blokken!
    Maar gelukkig zijn er nog heeeeel veeel andere mooie dingen te maken.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie blokken maar sorry mn oog viel op je mooie beer,,prachtig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat ben je druk geweest, zo'n lief beertje, gefeliciteerd met z'n komst :)
    En ja die blokken wil hij zeker wel presenteren dat zijn kleine meesterwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi de beer, en super mooi de blokken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje zeg.
    Leuk dat ze zo goed op je blokken kan passen.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blokjes met mooie kleuren
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer voor de mandjes, maar je hebt een goed excuus. Wat ben je al ver met de NI. Daar waag ik me voorlopig niet aan.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige Lillo!!! Hij is zeker het showen waard en goed dat ie het kan!!!
    Flinke pluim, Lillo!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie het al wel.....die Lillo is dol op mooie quiltblokken.
    Wat een leuk lief beertje!!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal niet erg hoor van die mandjes want Lilo is eigenlijk veel leuker. Je hebt hem trouwens al snel geleerd om je mooie blokjes vast te houden. Perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dan maar geen mandjes. Maar stil zitten heb je zeker niet gedaan.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie blokken en mooi beertje.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben helemaal vertederd door Lillo......wat een snoesje.......

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cute, cute, supercute! Ik wil er ook een (die beer dus). En mooie blokken. Als ik dat ook ooit allemaal wil maken kom ik jaren te kort.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!