maandag 15 april 2013

"Zal ik dan toch al Insane zijn?",...

Steeds meer blokken komen gezellig bij elkaar,...

De laatste tijd worden er veel, heel veel steekjes gemaakt aan mijn eigen Nearly Insane Quilt en geniet van ieder steekje wat er gemaakt wordt.

Wilma zou Wilma niet zijn als er ook tussendoor ook andere dingetjes worden gemaakt en toch werk ik het meest aan mijn eigen Gekke Quilt.

Sashings worden geknipt in 6 1/2 bij 2 1/4 inch en cornerstones 2 1/4 bij 2 1/4 inch.

En zo worden de blokken gezellig aan elkaar gezet,..

De blokken worden aan de top gezet,...

Op mijn kleine tafel lijken de blokken van deze quilt best wel groot terwijl ze toch niet zo groot zijn.

Op de foto lijken de sashings en cornerstones wit terwijl ze meer creme zijn en de cornerstones zelfs een prachtige broderiestofje is, ooit gekocht bij Petra Prins,...

Veel groter dan ik had verwacht!!

En als ik de top dan op het bed van  mijn jongste kind leg blijkt hij toch al best groot te zijn omdat zelfs het jongste kind een tweepersoonsbed heeft,....

Wat kan je hier toch blij van worden!!

Dat de top al zo groot aan het worden is had ik werkelijk niet door,....

Veel mooier dan verwacht!!

De Nearly Insane quilt is een quilt waar ik zo van kan genieten om mee bezig te zijn en wordt alles behalve insane hiervan,....

Of zou ik misschien al een beetje gek zijn en merk ik het daarom niet dat je hier insane van kan worden??

37 opmerkingen:

  1. Wow, wat mooi!! En inderdaad al groot, zeg! Zo ongemerkt groeit zo'n quilt toch gestaag door. Prachtig is-ie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG!! kan niet anders zeggen ,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij wordt/ is al prachtig.

    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verrassing dat hij al groter is dan je dacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg mooi aan het worden, en wat ben er al ver mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja, hoe dan ook, hij wordt in ieder geval te gék!
    Mooi hoor.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meid,wat schiet je al op! Goed hoor! Bij mij kwam weer een vleugjeDJ virus langswaaien...en dat na 3 jaar stilte...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is-ie moooooooooooooooooooooooi! Hier mag je meer dan trots op zijn. Het ziet er heel netjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is/ wordt prachtig en volgens mij ben je verre van insane.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij wordt PRACHTIG en IN was je al, maar dat hebben we niet meer in de gaten ;-))

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dat mooi geworden. Je schiet al lekker op.
    En de kleuren zijn ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhh wat wordt die mooi!!!
    en wat een bofkont ben je ..dat je nog een broderietje hebt!!1...;0)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een plaatje om te zien en nog even volhouden en dan heb je een pracht van een quilt.........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhhhh wat is die mooiiiiiiiiiii en die kleuren superrrrrrrrrrrr ik gellof dat ik het boek ook maar ga kopen dit is zo mooi

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prettig gestoord dan wel Wilma, wat wordt je quilt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig en ga lekker door want een beetje INSANE zijn we allemaal.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben jij maar lekker gek, Wilma, je Insane is schitterend aan het worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat wordt hij mooi Wilma.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat super mooi nu je hem zo groot op een bed hebt, succes met de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat word hij toch mooi.
    Mooi die iets bredere sashings.
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prettig gestoord toch? Wat wordt de NI prachtig Wilma. Daar mag je apetrots op zijn. Tja, bij mij nog op het verlanglijstje. En of het er ooit van gaat komen? De tijd zal het leren.
    Fijne dag,
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Wilma

    ja heerlijk he die in quilt ik heb hem al een paar jaar af en lig er elke nacht heerlijk onder. en eigenlijk zou ik hem zo weer maken.
    hou hier echt wel van jouw kleuren zijn zo erg mooi dat ik echt twijfel om niet weer opniew tebeginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij wordt mooi Wilma! Ik twijfel of ik hem toch ook niet eens ga maken. Moet je denk ik behoorlijk insane voor zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi Wilma, ik ben helemaal weg van de mooie stofjes die je gebruikt!
    vind dit allemaal zo gek nog niet ;)
    Fijne avond, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een genot om naar te kijken en wat een mooie stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wilma hier kun je trots op zijn. Prachtig gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kleuren iets om heel erg trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat word deze prachtig!
    Je stofjes zijn supermooi.
    Zalig toch om deze te vereeuwigen in een o zo mooie quilt!
    Ikzelf ben er nog niet aan toe...en ben er nog niet uit welke ik dan zou maken...
    De Dear Jane of de Farmers Wife of die van jou.
    Denk dat ik ook die van jou prefereer...
    Super en proficiat voor al je uurtjes werk en lapjes die je al gemaakt hebt.
    Nanske

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!