donderdag 30 mei 2013

"Een gezellige boel",...


 Met een plekje op het Wereld Wijde Web waar je los gaat met je verhaaltjes en foto's is het altijd een gezellige boel.
Niet alleen hier en op facebook maar ook via de mail.
Er stromen heel wat gezellige mailtjes binnen en vaak ook met een vraag,...

Zo kreeg ik van de week een mailtje uit welk boek ik het patroontje had van mijn Seven Sisters quilt.
Dit keer geen boek maar een tekening van mijzelf.
Dat kwam mooi uit want na het inscannen kon de tekening via de mail doorgezonden worden,...


En als de doos waar de tekening in zit samen met de top en verschillende malletjes en stofjes op tafel komt moet je niet vreemd staan te kijken dat er ineens wybertjes worden geknipt uit de stofjes,...
Zo kon ik mooi op de Bee gisteravond wat sterretjes maken,...


Niet alleen de Seven Sisters zat in de doos maar ook de sterretjes die uit Jellyrolls worden gemaakt.
De top was al weer los gepeuterd en er kwamen donkere punten bij de sterretjes en omdat ik zat te twijfelen werden deze sterretjes in de doos bij de Seven Sisters gestopt,...


En zo liggen er ineens weer vele sterretjes op de tafel en wordt hier heel stiekem aan gewerkt gewoon omdat het allemaal te leuk is om te doen!!

Vandaag staat een blokje voor mijn Nearly Insane op het programma en als ik heel erg Insane van dit blokje wordt naai ik gewoon nog even stiekem een sterretje,...

Fijne dag,
Wilma

21 opmerkingen:

  1. Heel verrassend wat er allemaal uit de doos kan komen. Heel mooi weer die sterren. Nog een fijne dag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een te gek plan voor een hele fijne dag!
    :o)
    Die 7 sisters,..... zo mooi,....
    ook een wimmetje van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk al die sterretjes.
    Succes met je NI blokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wou jij zeggen dat jij die mooie sterren zelf bedacht hebt?
    Nou ja zeg, wat ontzettend leuk. Knap van jou.
    Ze zien er zo leuk uit. Succes met je NI.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig patroon.
    Leuk al die sterren.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige sterren ik ben ook met iets met sterren bezig ze zien er prachtig uit

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al die sterretjes zijn zo prachtig!
    Ik hoop maar dat je er geen sterretjes van gaat zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. they look beautiful, wow! I am impressed
    Kathie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The stars are so beautiful.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie sterretjes. Heerlijk om mee aan de slag te zijn lijkt me
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk al die sterretjes, ik heb er ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel geknipt, maar die moeten nog even wachten.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your stars are so fantastic.
    Grit from germany

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooohhhhh... Wilma! WAT MOOI en vind het zo leuk gevonden "7 sisters". Ook jij steekt me met de sterretjes aan. En dit vind ik zo'n leuk patroon, mmm... misschien voor een klein weekendquiltje zo leuk. Nu moet ik voor mezelf flink op de rem trappen want ik vind alles wel te leuk hahaha... en heb nog een hoop af te maken. Maar sinds ik je blog voor jaren geleden heb ontdekt blijf ik je bewonderen met al de prachtige dingen wat je hebt gemaakt. Lieve warme lente groet van Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha ..ja die stiekumme sterretjes die zijn het leukst!!...ik moet eigenlijk quilten..maar ik spijbel...juist...voor sterren...;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn erg leuk. Lijk me ook een gezellig werkje om de sterretjes te maken. Als ik het goed begrijp bestaat de quilt uit 7 van die grote haxagonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk zoveel sterretjes bij elkaar, sfeervolle kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk en mooi ook deze sterretjes, wil deze winter ook gaan maken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie sterretjes. Die staat ook nog op mijn to do lijst!

    Fijn weekend, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie sterretjes en wat is dit een mooi patroon, mooi in eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi, mag ook zo op de WIM-lijst! goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig patroon, ik kan me zo voorstellen dat je daar het sterretjes virus van te pakken krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma