dinsdag 21 mei 2013

"GEK op",....


Er worden heel wat draadjes gequilt en geniet van het ontspannen werkje.
Zo´n grote quilt zorgt er wel voor dat je het quilten onder de knie krijgt en merk ik dat de steekjes steeds mooier en kleiner gaan worden.
De patchworktop veranderd langzaam in een echte quilt en voelt zo heerlijk aan.
Alleen jammer dat ik niet de enige ben die dat doorheeft!!
We zijn hier allebei wel GEK op,....




















Twee blokken zijn er weer gemaakt voor de te GEKke quilt, nummer 73 en 74.
Blokje 75 hoop ik snel te kunnen laten zien want met zijn 181 stukjes stof begin ik er toch een beetje GEK van te worden,... 
*Ü*


En als er dan toch geen quilt op de grond hangt ligt onze heerlijke, eigenwijze, halve Beagle op de trap te slapen.
Zo kan hij beneden, boven en de voordeur in de gaten houden voor mij,...
Of zal hij het in de gaten houden omdat er wel eens iemand binnen komt met een koekje?

Zo Gek ik ben op lapjes, zo Gek is hij op eten!!

Een te GEKke dag,
Wilma en Boyke.

22 opmerkingen:

  1. Mooie blokjes weer. Lief gezicht je beagletje op de trap. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk Boyke op de trap en ja wie weet, misschien komt dat koekje wel!
    je quilt wordt prachtig, heerlijk dat je er nu al zo van kan genieten!

    Fijne week, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tis weer een te GEK gezellig blogje geworden! Jullie ook een te GEKKE dag (lol) knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is onze hobby toch leuk, zelfs honden en katten houden ervan :-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blokjes! Leuk die luie maar stiekem toch waakzame hond op de trap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik ben gek op deze foto's en verhalen!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave foto van Boyke op de trap !!!
    Je blokjes zijn weer geweldig ... succe met het doorquilten van je quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie blokjes voor de 'gekke' en ik heb al veel gekke dingen van honden gezien, ook van die van mij, maar deze slaapplaats is helemaal nieuw! Wat een ontzettend leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haq, ben je niet bang dat hij eraf valt????
    Wat een schat van een hond he?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een mooie blokjes heb je gemaakt. Telkens als ik jou blokjes zie gaat het bij mij een beetje kriebelen. Zal ik ook weer (opnieuw) beginnen met de N.I.? Ben gestopt omdat ik de kleuren die ik had gekozen niet mooi vond.
    Eerst maar eens wat afmaken, en dan........wie weet.
    Je hondje heeft precies zo'n koppie als onze Diezel.
    Prachtig zoals hij daar op de trap ligt.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Wilma

    wat een lieve tegekke blog heb je weer geschreven het is echt tegek zoals jouw hond daar op die trap ligt. en oh die tegekke ni quilt hj wordt steeds mooier en mooier vindt jouw kleuren zo mooi!

    ga het steeds tegekker vinden, dus wie weet neem ik ze nog wel eens over .


    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige blokken en heerlijk je hond zo erbij maar je quilt word prachtig

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige blokjes heb je weer gemaakt en wat veel kleine stukjes stof. Leuke foto van de hond, die ligt daar zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk onbezorgd slapen. Hele leuke foto!

    Prachtige blokjes en weer een heel gezellig blogje om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb weer genoten van je blogbericht, wat heb je toch een leuke stijl van schrijven!
    Onze huisdieren zijn erg graag bij hè.. Hier ook altijd de poezen op je werk als je bezig bent, wel gezellig hoor.
    Wat ligt Boyke heerlijk op de trap te slapen, de slimmerik!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een scheetje....
    ze vinden het allemaal lekker op een quilt...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie blokjes weer. En je berichtje stimuleert mij om ook maar weer de grote lap te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb dat nog nooit gezien dat een hond op de trap slaapt. Echt alles in de gaten willen houden. Slim, hoor.
    Mooie blokken weer, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. what a cute picture , sleeping on the step, guess its more comfortable then it looks!
    love the quilt your quilting in the hoop, I will have to go back in your posts to see that quilt!
    Kathie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ligt het beest daar heerlijk te relaxen! En jij ook met je lapjes volgens mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. HOi Wilma, ik zit even lekker je blog bij te lezen, dacht hier moet ik toch even op reageren. Wat is dit toch een leuke foto!!
    Boyke is écht wel een eigenwijze Beagel hè, heerlijk :)
    Fijn weekend verder, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma