woensdag 22 mei 2013

"Het beste plekje van het huis",......


Zit je heerlijk wat periwinkle sterretjes aan de top te maken zie je dat de sterretjes op zijn.
Even wat lapjes halen van boven om weer sterretjes te kunnen maken.
Kom je terug van boven zie je dit,.....

Boyke, is dit nu echt het beste plekje van het huis?


En als je dan terug komt uit de keuken en er zeker van bent dat hij er weer ligt kom je dit tegen,....

Minoes, is dit nu voor jou ook al het beste plekje van het huis?


Ik laat mij toch niet wegjagen van het beste plekje van het huis,...
;o)

Groetjes Wilma

19 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je dat niet doet maar ja er ligt natuurlijk op dit plekje wel een mooie quilt in eording en we weten allemaal wat dit betekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er wel heel gezellig uit hoor, alleen hoe blijft je witte bank zo
    mooi wit, juist daarom heb ik nog steeds geen witte hoes aangeschaft.
    Ik vind het prachtig , alleen hoe is het na een week met een poes en een hond die dit vast ook, net als die van jou lekker vinden liggen zo.
    Groetjes van Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha,... ze kunnen heel goed uitgewassen worden,...
      Heb 1 hoes extra en zit dus nooit zonder hoes.
      Nu na een BBQ feestje afgelopen zondag is het wel weer nodig!! :o)

      Verwijderen
  3. Heel herkenbaar...hoewel ik alleen Babbel heb;0)
    Op jou beste plekje worden ook wel heel beste lapjes aan elkaar gemaakt tot Mooi's:-)


    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha....opgestaan, plaatsje vergaan! Dat doen onze poezen nu ook altijd. Ze zijn dol op die 'voorgewarmde' plekjes, en geef ze eens ongelijk!
    Wat wordt je top mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig ! Zowel de quilt als de huisdieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geef ze eens ongelijk. Dat ziet er zo toch al schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, ha, die beesten toch, heel grappig! Je top wordt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze weten heel goed dat het daar heerlijk zitten is. Lekker tegen het vrouwtje aan die steekjes zet.Gelijk hebben ze-
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien moet je er zelf maar gaan zitten op dat beste plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel herkenbaar :-), was zeker nog een lekker warm plekje :-). Prachtfoto's zijn het weer en je periwinkle groeit ook lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk hé ! Ik kom ook altijd tot rust met mijn twee honden op schoot. Lekker warm. Je top is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Natuurlijk is dat ´t beste plekje, warm en behaaglijk.
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Joh ze houden de boel lekker warm voor je! Hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt je toch weg laten jagen...van het beste plekje....?
    Je quilt word mooi.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel herkenbaar!! Ik kan er toch altijd van genieten ondanks dat ze op mijn plekje zitten.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerlijk, huisdieren!! die van mij neemt gelijk mijn gedubbelde quilts in bewaring...met gevaar voor mijn vingers en gepaai met snoepjes krijg ik ze dan terug ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je quilt wordt prachtig, maar die Boyke, wat een prachthondje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!