woensdag 5 juni 2013

"OEPS",....

 

Kom binnen,
 ik zit in de tuin,....
Wacht,
 doe ik even mijn slippers aan,...
Loop de laatste dagen flink naast mijn slippers door alle lieve reacties op mijn vorige blogje!!
*Ü*


Het is inderdaad heerlijk al die bomen achter onze tuin.
En dat in een grote stad als Arnhem.
In de zomer zorgt de grootste voor wat verkoeling in de tuin en dat is altijd welkom in een tuin op het zuiden,...


Heeft natuurlijk ook wel weer een nadeel want al die bruine zaadjes komen nog naar beneden.
Die vind je dan door heel je huisje terug,...
Heb net nieuwe stofzuigerzakken gekocht dus ben er klaar voor.
Laat maar vallen die zooi!!
Dan hebben we dat ook weer gehad,...


Nu zal je denken met al dat groen dat het hier stil en rustig is maar toch is niets minder waar.
Natuurlijk kan het erg stil zijn en hoor je de vogeltjes alleen maar die hun nesten in de bomen hebben,..
Op een woensdagmiddag als deze met een vrolijk zonnetje en heerlijke temperaturen,
hoor je veel kinderstemmetjes,..
Heel gezellig om te horen hoeveel plezier ze van het speelveld hebben met de schommels en andere klimtoestellen die tussen de bomen staan,...


Ik heb net wat rijen los zitten peuteren want mijn blok nummer 75 ging de mist in,..
Als er veel stukjes stof zijn moet je uitkijken dat het blok niet te groot wordt want dan gaat het niet meer passen.
Het is een zware bevalling dit blok en hoop dat het nu goed gaat komen,..
Dus,
ja,
Ik wordt ook wel eens gek van deze te gekke blokken,....


En als ik het dan helemaal even niet meer zie zitten,
ga ik verder met een volgend blok wat ietsjes minder gek is dan nummer 75,..
Het zit niet helemaal netjes in het hoesje,
gelukkig,...
anders moet ik weer mijn beste vriend,
het tornmesje weer opzoeken,....


En nu is het tijd voor een sterretje met koffie,..
voor de broodnodige variatie.

Wil je ook koffie of thee of liever een ijsje?

Zit mij ineens te bedenken dat het manjesdag is,....
OEPS!!

19 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om van die fijne groene natuur te kunnen genieten. Daarbij dan te genieten van een heerlijk kopje koffie terwijl er nog wat steekjes worden gezet.
    Fijne namiddag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wip even binnen, en kijk in je post, heerlijk buiten ja.
    Koffie hebben we net gehad, maar lief aangeboden.
    Pittige blokjes, van de FW zijn ook die kleine deeltjes, bewaar ik voor binnen
    Ga weer naar mijn borduurwerkje op het terras
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben zelf ook de hele middag buiten geweest. Vanmorgen het tuincentrum leeggekocht dus vandaag geen lapjes bij mij. Wat een giga bomen heb jij om je tuin staan. Zit hier in een nieuwbouwwijk en daar is iedereen allergisch voor bomen en groen volgens mij.
    Leuke blokjes laat je weer zien.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, ik had ook 2 weken mandjesvakantie. Dat vond ik wel heel lekker eigenlijk.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk, in de stad wonen en toch groen en vogelgeluiden om je heen. Heerlijk. Moeilijke blok nr. 75, ik ben nog laaaaaaang niet zover, maar geniet wel van wat jullie allemaal maken. Nog een fijne avond. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie blokken en wat een heerlijk groen heb je om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne tuin met veel bomen, heerlijk.
    En wat een mooie blokken.
    Maaike (quilthuis. blogspot. nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een overheerlijk sfeerplaatje, dankje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tja blok 75 ik droom er nog wel eens van als ik zwaar getafeld heb hahahah. weetje ik deed er gewoon een week over elke dag een randje en dat ging prima heb er ook twee weggegooid hoor .

    succes ..

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blokjes Wilma. En ja, die lastige zaadjes....ik kan hier de hal ook de hele dag vegen, vooral nu de deur openstaat.....Ach, in ieder geval kan de deur weer open nu met het zonnige weer dus ik klaag maar niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het gezellig in je tuin, en je slippers passen perfect ;-)
    Geduld is een mooie deugd zij mijn grootmoeder altijd, ook met quiltblokken ;-)
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie blokken en wat heerlijk dat het weer wat beter is !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je blokken zijn weer mooi en wat is het genieten van spelende kinderen, hier is het ook altijd zo vrolijk in ons parkje en het wordt steeds drukker, want kleine kindjes worden groot :-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja ik kan ook zo genieten van alles wat rondom tuin en huis te horen is,wat een werk met je inimini blokjes,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke tuin met al die bomen op de achtergrond. Dat blokje 75 lijkt me inderdaad een gekriegel :-)
    Geniet nog van de zon !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wilma. Ik weet hoe heerlijk het in Arnhem is. M'n opa kwam er vandaan. De Veluwe heeft voor mij altijd een apart plekje en in de winter staan wij met de Caravan altijd wel ergens.Wil ook nog even zeggen dat ik altijd geniet in voor en tegenspoed van je Blog.Groeten Carlien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo te zien heb je daar een lekker plekje om te kunnen handwerken. Heerlijk he, in de tuin met dit weer? Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk in de tuin blokjes of sterretjes maken, kan net op schoot, is niet zo warm als een hele quilt die gequilt moet worden.

    Groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This damage to your cellular power plants further reduces your metabolism causing
    your body to store the excess energy as fat. The next
    part is designed for the actual workout and exercise routines and the third
    covers the system's nutrition. Foods with high levels of vitamins will provide the best foundation for health and vitality. To quickly and comfortably lose weight with the astounding <.

    My homepage Best Fat Burning Foods [gobeyo.com]

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!