woensdag 17 juli 2013

"Dat gaat lekker!!",....


Het gaat hier heerlijk met mijn "bijna gek" quilt,...
85 blokken van 15x15cm moeten, 
nou ja moeten,...
er gemaakt worden.
Dit is nummertje 82!!


Hier blok nummer 83
met een prachtige flying geese,...
Zoals je wel begrijpt gemaakt,
niet gestreken,...


Hier nummer 84,...
Zie je trouwens dat de blokken ook op de kaft van het boek te zien zijn?
Wat anders dan de mijne!!
hihi,.. ik gebruik natuurlijk Wilma kleurtjes,..


Kijk,
hier zie de blokken wat beter.
Nummer 85 staat er niet bij dus 
daar moet je even op wachten 
totdat ik hem gemaakt heb,....


De quilt bestaat uit 98 blokken en niet uit 85.
Dus nu nog een stel halve blokjes maken.
Zal wel sneller gaan dan deze blokken van 15x15cm.
Wat een heerlijk gevoel dat mijn "bijna gekke"quilt al zo op schiet,...

Wist je trouwens dat er een site was van deze "bijna gekke"quilt?

Een pagina om uitleg te krijgen?

En bij Inge je kan opgeven voor een virtual quiltbee?

Ik ga mijn laatste blok van 15x15cm uittekenen,...

Fijne avond,
Wilma

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie blokken en wat ben je al ver. Ik ga snel aan mijn maandelijkse blokje beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige blokjes Wilma, en fijn dat het eind in zicht is.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je blokken zo mooi (eigenlijk bijna jammer dat je al haast klaar bent *Ü*, dan zie ik ze niet meer regelmatig verschijnen) Het totaalplaatje is straks natuurlijk ook geweldig om te zien. Vind de witte en donkerrode kleuren zo prachtig bij elkaar kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm Wilma kleurtjes zijn prachtig!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig heb jij je sanity kunnen behouden tijden het maken van de quilt. Leuk om te zien hoe ander een quilt wordt door het gebruik van andere stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft een mooie quilt!!!
    misschien ooit..als ik ALLES af heb...hahaha
    Maar jij schiet al mooi op...het wordt prachtig!!
    Hele fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal vast niet de enige zijn die halsreikend uitkijkt naar het geheel plaatje...hihihi.... bouw de spanning maar lekker op en maak ons nearly inseane, of terwijl gek! Veel plezier met de laatste blokken Wilma...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig, Wilma. Mooie blokken heb je weer gemaakt.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het gaat inderdaad heerlijk met je Bijna Gek quilt, nog even volhouden. Mooi, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk en te gek hoor ! Je wilma kleurtjes ook :o)))
    Veel plezier ermee hoor !
    groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh Wilma als ik hem zo bij jou zie zou ik bijna ..... Bijna op nieuw beginnen . de mijne heb ik net weer op m,n blog gezet is al weer twee jaar geleden dat die klaar is .. maar ze is zo mooi.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de Wilma kleurtjes leuker dan die op het boek. Als je zo doorgaat krijg je hem wel af!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I really like all of these individual blocks for this quilt. They will go together wonderfully. Thank you for sharing this with us.


    http://online-phd-uk.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma