dinsdag 23 juli 2013

"Driehoekjes in de zon",....


Door de warmte doe ik niet veel.
Lees een boek in de schaduw,
rommel een klein beetje  met lapjes,
computer iets,..

En zo kwam ik een foto tegen op pinterest 
van een prachtige quilt van driehoekjes,..


Een beginnetje werd gemaakt met hele kleine driehoekjes,...
Even kijken of het zo wordt als ik graag wil.
De volgende blokjes liggen klaar in een bakje,
zo voor het grijpen 
speciaal op warme dagen.


Het is hier echt even vakantie,
waarbij niets hoeft en alles mag,.
Is het niet heerlijk?

Manlief is 3 weken vrij en heeft heerlijke plannetjes,
ook al niets hoeft alles mag,...

Het bad in de tuin wordt gevuld,
de kleinkinderen al in hun zwembroek,
de zon staat al fel aan de hemel,
de zonnebrand op tafel,...

Jammer dat ik zo naar het ziekenhuis moet met mams,..
Ach daarna ga ik gewoon weer verder met
niets hoeft, alles mag,....

Fijne zomerse dag!!
"Grandma" Wilma

18 opmerkingen:

  1. Schattige driehoekjes! Enne....lekker genieten...en rustig aan!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelijk heb je, 'easy does it', geniet van het zomerse leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad; niets hoeft, alles mag.
    Toch veel te warm om iets te moeten...
    Ik heb gisteren op mijn kamer achter de naaimachine gezeten; zelfs veel te warm in de schaduw in de tuin.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijn zo wat bezig te zijn.
    Wij hebben lekkere schaduw hoekjes., en ja kleinkinderen zijn nu op vakantie,
    avonds fietsen we een mooi toertje, echt ook vakantie gevoel.
    Fijne dag
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk he niets hoeft alles mag zo leef ik ook maar eigenlijk doe ik dat al een tijdje (tja man gepensioneerd )en dan hoef je niks meer . ook ik zit lekker aan de lapjes nog een paar blokjes aan de dj lap vandaag .

    je driehoekjes zien er leuk uit ben benieuwd naar het voor beeld een beetje klassiek?

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je beginnetje van je driehoekjes ziet er al veel belovend uit. Geniet lekker van jullie vakantie.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er al leuk uit en het is zo heerlijk he niets moet alles mag geniet van jullie vakantie

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi de driehoekjes. Heerlijke rustige vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n vakantie waarin niets hoeft en je lekker mag quilten. Fijn voor je onder dat je met haar mee kan naar het ziekenhuis. Geniet van de kleinkinderen in het zwembad, niets leuker voor ze dan zon en water!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk als je met dit weer je eigen tempo kan bepalen. Het wordt leuk die driehoekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk ontspannen vakantieplezier! Ik hoop dat het ziekenhuis tevreden was over je moeders toestand.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke driehoekjes! Fijn toch als alles mag en niets moet. Ik hoop dat het ondertussen terug beter is met je mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk niets moet alles mag, hier is het net zo, ik laat de stof ook even voor wat het is, schoonmaak komt wel weer als het wat koeler is.
    Leuke driehoekjes zijn dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is vakantie houden; niks moet alles mag... Heel vaak zijn we in de vakantie ook nog 'gebonden' aan ons zelf opgelegde schema van activiteiten..
    En het leuke is dat je juist door deze rust en afstand weer nieuwe energie en frisse ideeën krijgt.. Je driehoekjes zijn superleuk, echt zo'n klein werkje om af en toe even op te pakken, het groeit vanzelf weer!
    Beterschap voor je moeder gewenst, het is wel heel mooi wat jullie allemaal voor haar doen.

    Groet, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi driehoekjes!
    Tja, verleidelijk al dat moois dat je tegen komt op internet!
    Het allerbeste gewenst voor je moeder, jullie verdienen een lintje vind ik!
    Echt super!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi echt weer jouw mooie kleurtjes voor deze leuke blokjes!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie driehoekblokjes. Klinkt heerlijk relaxed allemaal. Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ga maar lekker verder met niks hoeft en alles mag! Fijne vakantie weken.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!