woensdag 3 juli 2013

"Een te gekke dag',..


Wat was het gisteren een te gek weertje.
De lapjes en naald en draad werden dan ook mee naar buiten genomen,
om daar blok 81 af te maken,...


Als je dan om je heen kijkt vallen deze te gekke rozen meteen op.
Vorig jaar als klein potroosje in de kamer,
gekregen van mijn kind,
een jaar later als prachtige rozen in de tuin,...


Vandaag een iets minder mooi weertje,
dus heerlijk aan de eettafel blokken aan de top zetten.
Het schiet al werkelijk op met mijn te gekke quilt,...

Nog 4 hele blokken te gaan,...


Bij de woonkamer staat een te gek plantje met mooie witte bloemen.
Wit omdat ik daar zo vreselijk van houd,
de groene bladeren en de witte bloemen,....


Kleine blokjes moeten nog gemaakt worden
want de top moet natuurlijk wel vierkant worden 
om straks een rand te kunnen krijgen,..

Zal ik de rand van mijn te gekke quilt wit met rood doen?
Of rood met wit?


Terwijl ik zo bezig was om een blokje in elkaar te zetten,
kwam dit hommeltje even langs,
omdat hij deze blommetjes gewoon te gek vind,....

Een te gekke dag, allemaal,...

26 opmerkingen:

  1. Ik vind het een te gek blogje vandaag
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig istie geworden zeg, om van te kwijlen...
    Helemaal in Wilma kleuren...
    Ik ben met Dear Jane bezig en nu al besloten dat ik nooit aan de NI ga beginnen, ben al gek genoeg:)

    Groet,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je quilt is ook helemaal te gek. Met te gekke mooie kleuren.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je quilt is te gek.... een plaatje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma

    je NI is tegek dat weten we al maar ohhhhh wat is tegek mooi van jou enne de rand ik zelf zou hem rood met wit maken omdat hij toch al behoorlijk wit is geworden dan springt het eruit. ik heb hem ook rood met wit gedaan en vindt het nog steeds mooi.

    christine die ook een tegekke middag heb gehad .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rood met wit is mijn eerste gedachte, omdat er al best veel wit in zit, maar ieder zijn smaak. Wat is die al prachtig. Ik heb er echt een "wauw" gevoel bij. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt je NI toch mooi en wat een mooi blok heb je gemaakt, hier ook al van die gekke dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie mooi zeg, prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig gekleurd verhaal!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat wordt hij prachtig! Leuke fotos laat je zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's op je blog. Je quilt wordt echt een beauty.
    Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie quilt.
    Maaike (quilthuis.blogspot. nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé, lief te-gek-mens...., ook heel lief om met je mee te mogen genieten!
    Wens je nog een heerlijk, te-gekke-avond toe! ;)
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je te gekke quilt wordt prachtig! Rod met wit of wit met rood. Maakt niet uit. Allebei mooi denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow ! wat wordt dat al een mooie top zeg !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind jou ook helemaal te gek!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat word dit een mooi quilt, en prachtig mooi je foto's
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Om er gek van te worden...mooi blokje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. woww wat word je quilt mooi ik zou een rode rand nemen

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige quilt, wat mooi. Ja, de rand...... ik denk toch rood met wit, dat sluit mooi af. Wat je ook besluit het wordt vast mooi, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wou wat een schitterend quilt , en wat staat je tuin er mooi bij
    geniet van de zomer groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. preciosos trabajos como siempre.
    Felicidades y un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het kan toch niet te gek gaan bij de NI quilt! Te gek gewoon....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog even.... hoe is het met je "te gekke"poppenhuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow,how many tiny pieces! This is an incredibly beautiful quilt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!