dinsdag 6 augustus 2013

"Ons huisje",...


Het was een beetje stil hier in mijn huisje op het internet.
Gewoon even vakantie houden met mijn maatje en ons gezinnetje,...
Geen vakantie buiten de deur dit jaar 
heerlijk thuis vakantie houden samen met mams,..

Zo nu en dan wordt er hard gewerkt aan de bijna gekke quilt waar ik slecht mee kan stoppen.
Andere projecten liggen stil te wachten en soms heel zachtjes hoor ik ze roepen.
Ondertussen kijk ik vol verbazing naar mijn maatje 
die ook heerlijk bezig is met zijn nieuwe hobby,....


Met erg veel plezier werkt hij aan een heus poppenhuis!!
Wat is dat een wens van mij om een prachtig poppenhuis te hebben.
Al jaren en jaren zit dit meisje te kwijlen bij alle mooie poppenhuizen die je op het internet en op beurzen ziet staan,....
Er is zoveel moois te maken en stel het al jaren uit totdat mijn maatje ineens hout kocht, een werktekening van een poppenhuis binnen kreeg en begon met zagen.


Hij is nu bezig om een veranda te maken en moest gewoon even een foto maken terwijl hij steeds maar zegt dat de veranda niet klaar is,...
Maar dat maakt dit meisje niet uit en
zie de bewoners al in een schommelstoel daar zitten!!


De erker hangt op zijn plaats en de hekjes in de maak.
Ben ik geen bofkont met zo'n handig maatje?
Met erg veel plezier werkt hij iedere dag aan zijn nieuwe hobby en zie ik ons huis steeds mooier worden,...


Oh wat is dit meisje blij met haar poppenhuis in de maak!!!
Behangen en vloeren leggen,..
Meubeltjes maken
en straks zelfs weer een oude hobby van mij oppakken,...
poppetjes maken!!

Oh, ik geloof dat ik een beetje hyper ben,...
Zal rustig in het zonnetje gaan zitten samen met mijn dienblad waar zachtjes iets ligt te roepen naar mij,...


Misschien is er ook een pilletje voor mij dat ik ietsjes rustiger kan worden?

JIPPIE!!!!

Fijne dag,
Wilma

29 opmerkingen:

  1. Wat een handige bouwvakker heb jij zeg, jullie huis is nu al prachtig! Ik zie de mini quitjes al over de veranda hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh! Wat heerlijk zo´n handige man! En wat wordt het huis prachtig, zou er zo in willen trekken ;-)
    Geen pilletjes slikken hoor, gewoon lekker doorgaan en genieten van alle moois dat ontstaat en gaat ontstaan!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is al een heel mooi huis! veel plezier met inrichten zodra hij klaar is :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig poppenhuis wordt dat! Helemaal in (mijn favoriete) Amerikaanse stijl met een heuse 'porch'! Daar droom ik al jaren van! Je boft maar met een handige man met zo'n leuke hobby. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je mag gaan inrichten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie het al, jullie doen lekker waar je zin in hebt en plezier aan beleeft deze vakantie. Goed zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van mij mag je hyper zijn. Dit is toch helemaal te gek!
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fantastisch mooi poppenhuis! Nou daar mag je gerust hyper van worden van zo iets moois.
    Ik snap best dat je staat te popelen, om het in te richten en aan te kleden!
    Nog even wachten en dan kan dat feest beginnen!!!!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend poppenhuis, wat een handige man.
    Maaike (quilthuis.blogspot. nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan mij jou blijdschap voorstellen. het ziet er echt heel erg leuk uit zeker als je ziet dat jou maatje ook plezier heeft aan het maken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow dat wordt een echt mooi huis........ straks de aankleding van jou erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een droom van een poppenhuis wordt er daar voor je gemaakt, kan geloven dat jij nu met een héél grote smile zit te dromen over de inrichting :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh Wilma, dat is toch leuk. Dat is ook een droom van mij, alleen mijn lief is al zo druk......... Met mij.
    Ach wie weet, ooit in de toekomst
    Veel plezier en geniet er van.
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, jij bent zeker een bofkont.
    Die man van mij heeft twee linker handen en zou me uitlachen
    als ik zeg dat ik een poppenhuis wil hebben.
    Dus dat blijft bij dromen.
    Maar die van jou wordt een echte villa. PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben in de vakantie naar het Engelse poppenhuis geweest in Windsor Castle. Prachtig!
    Het is een geduldwerkje, maar mooi wordt het vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeuh, wat een schitterend mooi poppenhuis maakt je maatje voor je!!! Gefeliciteerd met zo'n knappe bouwvakker!!!
    Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooooooohhhh wat leuk!!! Waar heeft jou manneke dat patroon gevonden trouwens. Hier is mijn DH druk bezig met klussen om rondom huis, nu het weer nog zo mooi is. Met regen liggen er nog vele klussen binnen te wachten. Maar ooit hoopt ook hij eens zo'n mooi exemplaar te maken voor klein kinderen of ons zelf. We boffen maar met die handige kerels!!1

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat ben jij een geluksvogel met zo'n maatje, dat wordt vast en zeker een prachtig poppenhuis. Ik denk dat elk meisje jaloers op je is.
    Ikke tenminste wel een beetje.
    geniet ervan en ik hoop af en toe wat foto's te zien van de bouwvorderingen
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goh zeg, dat wordt even mooi, zo`n huis van "standing" !
    Lijkt me fantastisch om dat te mogen gaan inrichten.
    Laat ons er s.v.p. regelmatig iets van zien. Heb je al een ieni-ieni-mini quiltje gemaakt?
    Succes met alles, enne rustig aan, dan breekt het lijntje niet!!
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooi een poppenhuis, die staat ook nog hoog op mijn. Lijstje ik heb al jaren een tekening hier liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. In een woord geweldig dat poppenhuis.
    Dat gaat heel mooi worden!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig poppenhuis en reken maar dat je veel plezier krijgt in en met deze hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, hieper de pieper wat een mooi poppenhuis krijg jij, samen een leuke hobby en jij word verwend hoor..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje Wilma, wat een mooi tweede huis wordt dat. En ook nog zo'n handig mannetje dicht bij huis. Veel voorpret alvast en we zien t.z.t. wie er gaat wonen
    Hartelijke groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gezellig he zo,n poppenhuis ja ik heb er ook een, twee zelfs
    nog even en dan kan de mijne ook weer aangkleed in de huiskamer komen testaan. ik heb het leids grachten huis ook door mijn lief gemaakt en door mij ingericht zal straks wl weer het een en ander moeten opnieuw doen het staat nu in de kelder moest wachten tot na de verbouwing, nieuw lampjes moeten er zo wie zo in want die waren door de verhuising stuk gegaan.. kijk jij wel eens op poppnhuisstartpagina ohhh dat is kwijlen ..
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij wordt geweldig Wilma! Kan me voorstellen dat je hyper er van wordt om te beginnen met alles er voor te maken! Ook mini quiltjes hoor!Geniet nog even van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooooooo wat ben jij een bofferd!
    Wat een prachtig poppenhuis word dat!
    Ik kan me voorstellen dat je er in je hoofd je al van alles erbij voorstelt.
    kleine poppetjes, ietsiepietsieminiquiltjes...leuke gordijntjes...en er is zoveel te maken!!!
    ohlala...super!!!!!geniet maar van je leuke huisje...
    wie weet kom je het witte konijn van Alice in wonderland tegen en krijg je drankjes en koekjes om kleiner te worden dan kun je zelf in je nieuwe huisje vertoeven...Alvast veel fantasie en creativiteit toegewenst!!!
    Vele groetjes,nanske.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk dat jou wens in vervulling gaat.Geweldig zo'n handige man.Trots op zijn
    hoor. Straks als hij klaar is kan jij aan de gang. Leuk zo'n hobby samen.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Werkelijk Wilma, wat kan hij dat goed! Prachtig wordt het. Ik heb zelf de behoefte niet om er een te bezitten, maar ik kan zo bij een ander genieten en vooral als er lichtjes inzitten. Nog lekker genieten jullie samen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma