zaterdag 24 augustus 2013

"ssssttttt,... niet verder vertellen, hoor!",..


Welkom, op deze zaterdagavond.
Buiten is het nu wel donker en zie je het bordje bij het keukenraam minder goed.
En toch staat het gezellig en weet je dat je hier altijd kan binnen vallen,
hoe laat het ook is.


De laatste dagen zijn er sterren en driehoeken tegen elkaar gezet en het wordt mooi!!
Onze Boyke zat verbaasd te kijken dat er midden in de nacht lampjes werden aangedaan en met naald en draad weer wat steekjes werden gezet,....


Boyke, nu is het vrouwtje inderdaad gek geworden en zit zelfs midden in de nacht nog aan de keukentafel met haar lapjes.
Hier, Boyke,..
een lekker botje voor jou als je wel beloofd dit aan niemand door te vertellen,....


Alsof het de andere gezinsleden niet opvalt dat de lap weer ietsjes groter is geworden.
Volgens mij doen dat de muisjes hier in huis,..

Of zal ik hun ook een botje geven dat ze het niet verder vertellen?

Fijn weekend,
Wilma

29 opmerkingen:

  1. Ja, wakker liggen zonder iets te doen, ligt niet in onze aard (quilters)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De top is/wordt prachtig! Kan me voorstellen dat het een soort verslaving wordt, nu maar even uitrusten, toch? Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die mooi en wat weer een heerlijke kleuren. Echt genieten Wilma. Welterusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, kan me voorstellen dat je hier graag mee verder wilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel verleidelijk om je nachtrust op te geven om te quilten. Zo te lezen kon jij de verleiding niet weerstaan! Het wordt echt MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit toch mooi.
    Daar wil je je nachtrust heel graag voor inleveren.
    Haal je wel weer in als hij af is en je er lekker onder kan gaan liggen.
    En die muisjes houden hun mond wel.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt het toch een mooie, geweldige kleuren gebruik je. Moeilijk om hem weg te leggen als het bedtijd wordt ;-) ik zeg niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig word deze. Geweldige kleuren, hier zou ik ook s' nachts voor opstaan.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig word deze. Geweldige kleuren, hier zou ik ook s' nachts voor opstaan.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht van een quilt, die kleuren en wat een leuk verspringend patroon!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, nou er is toch iemand die uit de school geklapt heeft...
    Zou het Boyke geweest zijn met z'n ondeugende oogjes?
    Och, ik zit ook wel eens midden in de nacht of 's morgens heel vroeg aan die keukentafel... Soms zijn het nog gouden momenten ook!
    Maar je quilt is prachtig, doe je het allemaal met de hand?

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat wordt dit een prachtige quilt,de kleuren zijn erg mooi, en... vergeet je niet te slapen? groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, Wilma, wat wordt dat een prachtige quilt!
    De kleuren zijn echt fantastisch.
    Wel handig met zo'n muisjes in huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend,maar of het verstandig is dit midden in de nacht te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi Wilma, hoplelijk kan je weer snel het klokje rond slapen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is schitterend!!!

    Als die muizen van jou een nestje krijgen mag ik er dan een paar van:)?

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een mooie combinatie van stoffen !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit mooi, terwijl de kleuren dicht bij elkaar liggen zo'n mooi effect echt prachtig.

    Lieve groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk 's nachts aan de slag. Ik houd daar ook erg van. Geen katten die op de bak gaan en die hun je weet wel direct opgeruimd willen hebben, geen strijk, geen piepende wasdroger, geen telefoon, geen...., geen.....
    Ik houd er van en jij ook zie ik.
    Prachtig wat mooi!!
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat heb ik nou nog nooit geprobeerd, zomaar midden in de nacht quilten. Ik denk niet dat dat goed gaat komen. Ik slaap vééél te graag.
    Je sterrenquilt wordt prachtig!!! Zo'n mooie stof er tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, wat wordt deze quilt met sterren mooi!, en ja, 's nachts of 's avonds héél laat, dat werkt lekker rustig, mijn idee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige quilt. Vindt het s' morgens vroeg wel heel fijn, als net de vogeltjes ook wakker worden, dat is genieten.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat wordt dit een geweldig mooie quilt!!! Die kleuren bij elkaar... fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal geweldig, een beauty! Als jij je er lekker bij voelt, gewoon quilten, al is het midden in de nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige quilt! Mooie stoffen ook hoor, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!