woensdag 18 september 2013

"Oma's appeltaart",....


Jullie komen al die mandjes bekijken die er gemaakt zijn de afgelopen week?
 
Eerst even laten zien dat ik ook een appeltaart kan maken die niet op de tafel valt waardoor we we een  Schep Maar Op Appeltaart hadden.
De kleinkinderen hadden geen moeite met Oma's appeltaart die gebakken was omdat hun opa en oma 27 jaar geleden getrouwd zijn,...
 
 
Natuurlijk kwam mijn maatje thuis met een prachtige bos bloemen in mijn favoriete kleur wit,..
Deze week zijn 2 mandjes gemaakt omdat mijn turbonaald bezig was met het afmaken van mijn Nearly Insane,...


Mijn vingers zijn minder beurs van dat venijnige naaldje wat soms heel gemeen in mijn vinger stak tijdens het naaien van de NI top.
Kan ik weer wat steekjes gaan maken of misschien toch naaien met vingerhoed?


En als de vingers dan zo beurs zijn kun je natuurlijk altijd wat blz van een slecht boek oprollen met een touwtje,..
Het is voor een krans en toch staat het hier ook zo gezellig,..


Kom je koffie drinken bij mij en je verveelt je kun je altijd nog wat blz lezen,....
*Ü*

Fijne woensdag,
Wilma

18 opmerkingen:

  1. MMMMMmmm...
    Enne ik was net ook bezig met denneappeltjes etc :0)))
    Gefeliciteerd hoor allebei!!!
    De regeltjes die ik moet even voorbij zag komen waren wel wat spannend ja... leuk idee hoor!
    Veel plezier bij het gezellig maken en genieten van lekkers met elkaar:0)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig appeltaart en mooie witte bloemen op zo.n mooie dag gefeliciteerd allebei en blijf maar genieten van elkaar.

    mooie mandjes weer enne wat zeg je vervelen bij jou??? nee je hebt veelste leuke dingen kijk vaak nog even terug naar de foto,s nee vervelen doe ik niet anders... tja dan moet ik aan het huishouden gaan daar is genoeg tedoen .
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat ik wens jullie nog heel veel gelukkige en gezonde jaren samen.
    Wat een leuke vulling in die glazen vazen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je wat? Ik lees jou voor, kun jij genieten van je steekjes en je mooie bloemen voor je trouwdag.
    Nog van harte!!!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Wat is het bij jou gezellig!!!!
    Van harte met je huwelijksjubileum, dat jullie nog maar lang van elkaar en de (klein)kinderen mogen genieten...
    Ik reageer bijna nooit, maar geniet al jaaaaren van jouw blog.
    Gr. Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je 27jarig huwelijksjubileum,en met je goed gelukte appeltaart.
    Wat leuk om van een oud boek een krans te maken, k'heb nog wel wat onleesbare kost liggen die daar erg goed geschikt voor is.
    Groet, Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig blogje en ik ruik bijna de appeltaart van je, hier bij mij thuis!En van harte gefeliciteerd met jullie 27-jarig huwelijksdag!

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd en....
    Wat een heerlijke ouderwetse appeltaart!!! Mmm kan hem bijna ruiken maar... hij zal ondertussen wel op zijn, dat kan bijna niet anders!
    En... voor dat venijnige naaldje gebruik ik een leren vingerhoed moet eerlijk zeggen heb er al twee versleten...
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd en dat er nog vele mooie jaren bij mogen komen. Prachtige appeltaart, ook zo mooi goudbruin van kleur, die moet goed smaken. Mooie mandjes en leuk al die deco's. Ik heb vandaag samen met m'n dochter ook herfst inkopen gedaan, morgen lekker alles in gebruik nemen en versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat ziet je appeltaart er verleidelijk uit! Ik vind het echt een kunst om hem zo te krijgen hoor...
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd! Je bos bloemen is prachtig, mooi dat wit!
    Volgens mij zitten jouw handen ook nooit stil, moet je nu toch eens die windlichten zien; zo leuk gedaan met de opgerolde blaadjes!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte met jullie huwelijksverjaardag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmmmmmmmmmmmmm, die taart ziet er heerlijk uit!!
    Van harte gefeliciteerd, wat een mooie bos bloemen :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet het er welkom uit! Proficiat en nog vele gelukkige jaren voor jullie samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Mooi hoor je bloemen.
    Mooi mandjes weer. De appeltaart ziet er heerlijk uit!

    lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Wilma en nog heel veel jaren in gezondheid gewenst!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag! en nog vele gelukkige en gezellige jaren erbij gewenst.
    Die appeltaart ziet er verrukkelijk uit.
    Groetjes
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volgens mij blijven die pagina's ongelezen bij jou hoor! Vervelen in een huis vol quilts en dan ook nog met die heerlijke appeltaart....onmogelijk! Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd!
    Ben benieuwd wat voor een krans dat gaat worden van een oud boek.
    Zo zie je maar weer, nooit iets weggooien.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma