maandag 14 oktober 2013

"Dromen terwijl je wakker bent",...


Een paar weken geleden was ik met mijn vriendje naar Intratuin
en zagen daar dat ze druk waren met de kerstopbouw
en als echte kerstmensen moesten we natuurlijk al een beetje neuzen 
tussen al dat moois,...
En daar stonden ineens erg mooie windlichten in de kleur rood.
 De rode windlichten zijn mij niet uit de kop verdwenen 
en werden er plannetjes gesmeed tijdens het maken van mijn Nearly Insane rand
om dit jaar voor een witte kerst te gaan 
met dat mooie rood,....
Heb ik nog niet van dat mooie rode katoen liggen?
Zal ik wat balletjes gaan haken?

Op internet even neuzen en vond een linkje.
Gisteren hebben de kleinkinderen er al mee gespeeld,
mijn oudste kind wil ze ook in haar boom,
mijn schoonzusje zat ze al in haar tas te proppen,
en mijn vriendje wil er 80 in de boom.

Volgens mij vind iedereen ze leuk!
:o)


 Tijdens het maken van de Baby Jane blokjes droom ik dan heerlijk verder 
van rood/wit geblokte tafelkleden,
rood emaille in de keuken,
rode kussens op de bank,....
rode planten in de vensterbank,
rode pompdoeken,...

Wat is dromen toch heerlijk!!
dromen jullie ook ergens van?

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstballen, en blijf je NI prachtig vinden. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor. Hier in Noorwegen is het alom rood met de kerst. Bijna onvoorstelbaar zonder rood in de boom. Helaas ben ik eigenwijs. Ik heb paars.
    Groetjes en succes met haken Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstballetjes, Wilma! Die ga ik onthouden! Prachtig, dat rood en wit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je gehaakte kerstballen ! Ons huis wordt ook helemaal omgetoverd in rood/wit in december. Zo gezellig! Een rood/witte quilt maken staat nog op mijn verlanglijstje....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh ja kerst versieringen ik vindt het leuk! en ja mijn huis is altijd rood met de kerst of met wit of met goud maar altijd rood!

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dromen terwijl ik met iets bezig ben gebeurt vaak. Een mooie bezigheid. Genieten hoor van je mooie NI.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke ballen. Wat heerlijk toch dat er zo veel leuks op het net te vinden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zeker Wilma, ik droom ervan de hele dag te mogen quilten.....net zo lang tot ik het zat wordt. Binnenkort komt deze droom, voor een paar dagen in ieder geval uit! Dat is af en toe ook fijn,dat sommige dromen uitkomen! Mooie ballen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al in de ban van kerst....... Ook hier waren ze van de week bezig met opbouwen bij intratuin maar ik had nog niet veel zin om er te kijken.
    Je rood/witte boom zal straks heel gezellig staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pfft nu al kerst?? Hoewel dochterlief en ik volgende week in Londen zijn, en ik erg hoop daar toch wel wat van de kerstsfeer al te mogen proeven. En dromen, ja hoor aan dromen geen gebrek! Mooie kast in jou keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. the balls look like radishes!
    delightful!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstballen, leuk, alles wit/rood!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik droom van meer energie, zodat ik alles zou kunnen doen wat ik wil....
    Maar rood hoort echt bij de kerst vind ik.
    Die mooie rood-witte quilt die daar hangt, en die leuke balletjes.
    Nog niet naar Intratuin geweest, het is altijd leuk om er een keertje doorheen te lopen.
    Ga die rode windlichten nou maar kopen, voordat ze weg zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie balletjes, en het filmpje heb ik al bekeken, wie weet beginnen ik ook nog te haken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor die ballen haken, zal best mooi staan met kerst deze kleurtjes.
    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jazeker, maar dat blijft nog even geheim
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik droom van wat meer vrije tijd, te besteden aan lapjes! Ik hoop dat volgend jaar wat dat betreft beter wordt dan 2013 geweest is....Nog eventjes doordromen....

    Leuk, de kerstballen. Ik kan me voorstellen dat iedereen ze wil hebben. Misschien ga ik ze ook wel maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zeker haken,die balletjes, wat zijn die enig. En al dat rood met wit, dat blijft toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dromen terwijl je wakker bent, dat is heerlijk dromen, het fijne is dat je het na de dromerijen nog steeds weet en er mee aan de slag kan gaan, terwijl slapende dromen vaak weg is als je wakker wordt. Droom jij maar van kerstrood, daar geniet ik graag van mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, jouw droom van de rood/witte keuken heb ik al in het echt. Maar ik droom van een huis als een houten hut. Overal houten meubels, de geur van hout en dennentakken, hertjes, hartjes, mooie stoffen, maar bovenal eenvoud. En als het even kan.....uitzicht op de bergen. Ja, door droom ik van, een huisje op een alpenweide.
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat weer een prachtige rood/wit kerstballetjes heb je gehaakt. Enig en dat blok op de laatste foto met die bloemen, oh oh oh wat mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Grappige gehaakte kerstballen en dromen van rood en wit heb al een collectie rood wit en blauw....
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk je rood- witte kerstballetjes!
    Groetjes, RW & SK

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is je NI toch ontzettend mooi en wat leuk de kerstballen in rood wit. Zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ook ik droom altijd al vroeg over de kerst...met alles wat ik dan bedenk ben ik ook wel even zoet haha! dit jaar wil ik de guirlande versieren met allemaal zakjes...pfft, hele klus ;0) ik vind je kerstballen zo schattig! die gaan prachtig staan, waar dan ook en bij wie dan ook :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hierboven ligt een stapeltje met daarin: Rode kerstloper, rode kersthand- en theedoeken en gastendoekjes en allemaal zo gezellig en dan een man die niet van Kerst houdt! Dus alles gaat deze winter gezellig naar Mams haar nieuwe kamer en zij krijgt een rode Kerst! Droom maar lekker verder! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha, ja hoor, hier nog een 'rood-liefhebber' , zeker nu de kerst in aantocht is heb ik ook het gevoel om voluit te mogen gaan!
    Je kerstballetjes zijn beeldig, je zal er nog wel even stil mee zijn want die gaan heel geliefd zijn :)
    Fijne avond, liefs, Sonja (die een ietsiepietsie jaloers is op je prachtige quilt, mag hè ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is het toch iedere keer genieten van al dat moois.
    Ohhh zulke mooie kleuren.
    En dan ineens gehaakte kerstballen. Zo leuk. Ik ga donderdagavond een workshopje kerstballen haken doen. Kan heel slecht rond haken. Zal ik stiekem oefenen met jou you tube filmpje erbij. Sta ik er niet zo onnozel bij. Hhhaa.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma