dinsdag 8 oktober 2013

"Hoi ijsbeer",...


Naast het maken van allerlei heerlijke patchwork blokken,
waar ik zo van kan genieten,
werd er ook met naald en draad
en vilt gewerkt.


Aan de 5 decemberslinger wordt gewerkt,
iedere dag een klein stukje,
gewoon omdat het zo klein is
en het mij een beetje op de zenuwen werkt,...
Ppppppfffff,....


De ijsbeer met schaatsen is af
en moet nog even wachten op de winter
voordat hij een plekje in de kamer gaat vinden,..

Kom op,
ijsbeer,
naar boven!!

Lieve groetjes,
Wilma

23 opmerkingen:

  1. Oh wat zijn dat een leuke werkjes. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf !! die ijsbeer maar ook je 5 dec slinger vindt ik leuk!

    leuk al die klein prul om te maken straks in je poppenhuis moet het nog kleiner hahaha
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ijsbeer ziet er schattig uit!
    Groetjes, Sonnja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave ijsbeer. Waar komtie vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ijsbeer is top! Fantastisch en ik vind hem ook geestig! Knap gedaan, Auckje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat schilderijtje en hahah ja die slinger kan me me dat helemaal voorstellen ik heb hem een paar jaar geleden gemaakt, en je vingers krijgen gewoon kramp. Maar het resultaat is te leuk dus gewoon elke keer een beetje verder succes ermee. Je schilderijtje is inieder geval heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk ijsbeertje, zeg. Hij is er al helemaal klaar voor. En die slinger gaat vast heel leuk worden!

    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke ijsbeer heb ook eens een kijkje bij jou op het blog gedaan.
    Wat maak jij een mooie quilts ik heb het maar kort gedaan een paar jaar of zo maar als ik dit zo zie,
    Leuk blog hoor de moeite om te volgen :)
    nu ga ik me verdiepen in het pietenpakhuis dat wordt denk ik een hele klus maar is zeker een uitdaging !!
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh, wat een leuk ijsbeertje! Heel tof gedaan, zo in die kader.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf ijsbeertje en die schaatsjes, daar ben ik op slag verliefd op geworden, die wil ik ook :-).
    Wanneer het buiten slechter weer wordt, ga ik me daar eens in verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook al met vilt bezig. Ik heb net kerst muizen zitten maken. Heerlijke werkjes voor tussen door. Jou winter beer is erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben jij toch een heerlijke duizendpoot.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, nog even wachten hoor op de winter! Ik ben er nog helemaal niet klaar voor! Maar het is wel een schatje geworden dus niet te ver wegstoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zeg! Werken met vilt is ook leuk hé? Toevallig heb ik van de week spullen besteld om te gaan naaldvilten. Dat heb ik nog nooit gedaan maar ik zie daar zúlke schattige beestjes van dat ik dat toch ook eens wil gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!