zondag 6 oktober 2013

"Sjaantje op de koffie",....

 

De afgelopen tijd komt vaak onze eigen Sjaantje op bezoek om samen aan de slag te gaan met de toch wel kleine blokjes voor mijn eigen Baby Jane.
Stofjes worden uitgezocht en kleine stukjes komen bij elkaar tot een blok,...


B-2 Sweet Tater Pie en B-3 Mirror Image zijn twee blokken met ronde vormen
die met veel spelden en kleine steekjes werden gemaakt.


Je vraagt je zeker af wat dit cadeautje van vilt erbij doet?
Gewoon omdat hij van de week op de bee is gemaakt terwijl iedereen aan het breien was!!
:o)


B-4 Chris's Soccer Field en B-5 Hot Cross Buns 
B-7 World Series en B-8 Water Lily
Zijn het geen prachtige blokken geworden
met prachtige namen?

 
B-9 Tinker toy en B-10 Jud's Trophy
B-11 Melissa's Cross en B-12 Starflower 
Natuurlijk moest ik even tegen mijn jongste kind zeggen dat er een blokje met haar naam is!!

 
En dan nog blok B-6 Wild Goose Chase waar heel wat uurtjes in ging zitten met zijn 43 stukjes in de 10 cm.
Jemig, vond het erger dan menig Nearly Insane blok!!
Maar weer zo trots op het blokje toen hij klaar was,...

*Ü*

Een fijne zondag!!
Wilma

24 opmerkingen:

  1. Mooie blokken heb je weer gemaakt een prachtige aanvulling!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer mooie blokjes Wilma, de mijne geniet van een lang reces is de kast.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooimooimooi! Ja wat zijn ze klein hè,...
    Wat een heerlijke dag met Sjaan!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blokjes van Sjaan!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig & wat een geduld, al die kleine blokjes. En wat een leuk cadeautje, lijkt wel een pakje van Tiffany's, precies dezelfde kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een knap geheel zeg, al die blokjes en hoekjes, ik krijg het al warm als ik het zie ;)
    Fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zou er 'nearly insane' van worden van al die blokjes! Ik vind de namen geweldig en je ronde vormen zijn prima gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iedere keer weer leuk om de Janeblokjes van andere quiltsters te zien ... ;))
    Dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je gaat als een speer en wat zijn ze weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik word al insane ls ik er naar kijk......ze zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat heb je veel blokken gemaakt! En wat zijn ze móói!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt niet stil gezeten.
    En wat een mooie stoffen gebruik je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie blokjes zijn dat.
    Leuke stofjes.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, ze zijn stuk voor stuk bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, petje af hoor Wilma. Ze zijn echt prachtig geworden.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een pieterpeuter werkjes zijn dat toch!
    Maar wel mooi als het "straks" een geheel is.
    Zag op foto's dat deze ook nog door iemand in mini uitvoering gemaakt is, kan je het je voorstellen? Deze lijken me al klein genoeg.
    Maar je gaat supersnel zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een stapel blokjes, je gaat als een speer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Wilma, wat leuk om weer bij je bij te lezen! En wat ben je druk geweest, onvoorstelbaar. Volgens mij moet het einde van Sjaan ook bij jou in het zicht zijn. Fijne avond, dan lees ik nog even verder bij je.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!