donderdag 7 november 2013

"De draad weer oppakken",...


In ons huisje proberen wij de draad weer op te pakken
en voor mij is dat natuurlijk 
ook wel erg letterlijk,...

De eerste blokken voor mijn Baby Jane werden aan elkaar gezet.
De 225 blokken krijgen niet allemaal een ander stofje
gewoon omdat ik nog niet zoveel reproductie stofjes heb in donker rood, bruin en oud roze tinten.
 
 
Om te voorkomen dat dezelfde kleuren bij elkaar komen 
lijkt mij dit een goed plannetje.
Twee donker rode tinten zitten nu al gezellig bij elkaar 
terwijl ik zo heb opgelet,...
Dacht ik!!
*Ü*


Het eerste blokje van de derde rij is in de maak
en geniet wel weer van die steekjes die worden gezet.
Ook wel omdat het ondanks de twee donker rode blokjes die naast elkaar
 zijn gaan zitten toch wel erg mooi vind,...

Jippie!!
Ik ben BLIJ,....

Liefs,
Wilma

26 opmerkingen:

  1. Jij bent blij, houden zo zou ik zeggen er zijn inderdaad van die dagen dat het even moeilijk gaat. Maar met het maken van zoveel mooie blokjes zal het best lukken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, je Jane! Zo'n mooi resultaat moet je toch wat oppeppen dacht ik zo! Moet er ook eens weer wat aan gaan doen! Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat lapjes blijven verassen ... en je DJ is erg mooi aan het worden :o))

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat overkomt mij ook zo vaak, dat er toch twee blokken die een eindje van elkaar moeten blijven, dan toch ineens naast of bij elkaar komen! Maar het wordt prachtig, Mooi toch, dat rood.
    Fijn dat het weer wat beter gaat1

    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk toch dat je er blij van wordt! Daar doe je het voor.
    Het ziet er mooi "antiek" uit, ach wat maakt het uit die twee rode bij elkaar.
    Geniet van het naaien aan deze mooie quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma het is een goed idee van je om ze gelijk aan elkaar tezetten. ik ben nu bezig rij J daar nog twee en dan rij K aan de lap te zetten valt niet mee erg saai ik naai liever de blokjes in elkaar .
    jouw rode uitvoering is weer super!!!
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je schiet mooi op! DIe twee donkerrode blokjes gaan in het geheel niet meer opvallen denk ik. Nu valt het erg op omdat er nog maar 2 rijen zijn, maar als alles klaar is, ga je ze moeten zoeken, wil je ze nog terugvinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The blocks are so pretty!! I never get tired of seeing Jane Stickle quilts!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat gaat al snel, zeg! Wordt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Straks zie je niets meer van die rode blokjes, mooie quilt.

    Lieve groeten van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat hebben wij toch een vreselijke hobby ;-))

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil best lapjes met je ruilen, als je aan allemaal verschillende wil komen. In bruin heb ik best veel reproductiestofjes. Dear Jane blokjes zijn niet zo groot dus met een klein lapje kom je vaak al een eind!
    Veel plezier met Jane, wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk poppenkoppie kijkt me daar aan.
    Mooie warme kleuren gebruik je voor je DJ.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi die DJ blokjes! Ik bewonder je geduld met deze quilt (en dat van alle anderen die een DJ maken of maakten). Het is leuk om deze zo te zien groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig en mooie pop, en je blokjes worden weer super mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat wat jij hebt met die twee rode blokken heb ik dus ook ALTIJD, ik kien het nog zo goed uit, maar hoe het komt weet ik niet, het pakt altijd anders uit dan ik het had uitgekiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi hoor je eerste rijtjes maar het blijft moeilijk met die kleuren om ze goed te verdelen, dat heb ik ook zo vaak, komt het toch net niet goed uit. Geeft eigenlijk ook noet, het hoeft niet perfect te zijn. Wat een mooie pop zit er op de quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor en de twee rode blokje naast elkaar vallen in het geheel straks minder op als je dat nog eens herhaalt!
    Mooie pop mag daar op je quilt plaatsnemen!
    Fijn weekend, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja.ik weet het.Dat is bij mij standaard.Heb net weer een creatie uit zitten halen.Maar jouw kleuren zijn Prima. en helemaal niet erg dat er een zelfde kleur in zit.Het is al een hele stap om er aan te beginnen.Maar verder succes.Blijf je volgen.Groeten Carlien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kleuren hoor en in het grote geheel zie je het niet dat er kleuren bij elkaar zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met het mooie boek dat je gewonnen hebt bij Goof!
    Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi zijn je DJ blokjes!
    Groetjes en een fijne maandag, Sonnja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Wilma; leuk dat je af en toe mijn blog bezoekt, nu kom ik even bij jou kijken!
    Wat een prachtige quilts maak je! Mooie kleuren; helemaal mijn smaak!
    Ook zie ik Granny's bij jou! Daar ben ik ook weer mee bezig! Als je kinderen het dan ook willen leren is dat helemaal gezellig!
    Groetjes Fleur in de polder

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma