dinsdag 12 november 2013

"Hallo Phebe",...


Niet omdat ik niets meer te doen heb, 
of omdat er niets meer ligt te wachten,...
Heel eerlijk ben ik met veulste veul bezig.
*Ü*

En toch kon ik het weer eens niet laten om een beginnetje te maken aan mijn eigen Phebe Quilt van Di Ford.


 Hallo Phebe,....

Heey,.. de deurbel,..

Hallo postbode,
Super!!
Mijn boek van Ingrid!!

Ik zie de postbode kijken of de dorpsgek voor hem staat,...
;o)


Dankjewel, Ingrid (klik)

Ben er super blij mee!!

Fijne avond,
Wilma

30 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je gewonnen give away Je gaat vast genieten van het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes phebe !
    Ook al ligt die bij mij al een poosje stil...ik blijf haar prachtig vinden!!!
    fijne avond....:0))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ga je vast zitten lezen, en dan af en toe even naar Phebe kijken.
    Veel plezier met alle twee,
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke en mooie start van Phebe..........veel leesplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed begin hoor! En heerlijk dat boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom Phebe! Leuk dat je er ook aan begint. En gefeliciteerd met het winnen van Ingrid's give away, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is je van harte gegund, veel leesplezier!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jeetje Wilma jij zit ook niet stil .. je hebt de vaas al klaar zie ik pfff geniet van je boek heerlijk om te lezen he?

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is grappig: 3 maanden geleden stond er precies dezelfde titel boven mijn blogpost! En ik geniet dus al een aantal maandjes van het werken aan deze prachtquilt... Ik hoop, dat jij er net zoveel plezier aan gaat beleven als ik, en aan het boek natuurlijk (heb het net uit, gewoon jammer...).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super dat jij het boek van Ingrid gewonnen hebt. GEfeliciteerd. je phebe blok ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi stofje heb je voor de vaas gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, jou horen we niet voorlopig!
    veel plezier
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb eens lekker bij je bijgelezen. Leuk dat je phebe gaat maken! Ook wel weer een heel project, zelf kan ik niet wachten om verder te kunnen met de burnt. Maar eerst robin's nest maar eens af! Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes met Phebe en ga genieten van het boek

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier met Phebe én je boek en alle andere dingen waar je mee bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je gewonnen boek, en de kleurtjes voor je Phebe zijn goed gekozen.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn hè, dat je dat boek hebt gekregen.
    Laat nog eens horen op je blog wat je er van vindt als je het uit hebt.
    Mooi stofje voor die vaas van de Phebe.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. toch lekker begonnen :0) heerlijk, een nieuw project! veel leesplezier met je gewonnen boek :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei, die staat ook nog op mijn lijst, eerst het boek kopen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, leuk! Dat is een mooi begin voor je Phebe! Veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Veel plezier met Phebe en geniet van dit boek!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, nu kun je afwisselend quilten en lezen ove quilts !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk om zo'n mooi boek te winnen, dat word lekker genieten in je huisje. Ook veel plezier met Phebe...
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh.. je hebt het boek en nog mooie lapjes.
    En nu zie ik dat de vaas al staat.
    Mooi!!
    Het is nu lekker weer, donker,druilerig om de bank te zitten met je gewonnen boek. Genieten!
    groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Om te beginnen alsnog van harte met je verjaardag hoor! ;-)
    Wat een heerlijk boek heb je gewonnen. Het zijn leuke boeken van haar hé? Ik heb er een paar gedownload op mijn iPad en vind het heel gezellig om te lezen over mensen die ook zo dol op quilten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dat je met Phebe begonnen bent! Geniet van je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Veel plezier met je boek! En....succes met je Phebe, dit ziet er al heel leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja, lekker lezen uit je boek. De meningen zijn nogal verschillend over dit boek. Maar oordeel maar zelf. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig! Veel plezier met je boek. De vaas vind ik ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!