maandag 11 november 2013

"Hoor wie klopt daar?",......


Volgend weekend komt onze kindervriend weer naar ons kleine kikkerlandje.
Tijd om weer wat sinterklaas knutsels naar beneden te halen,...
Natuurlijk heeft Amerigo  een plekje gevonden.


De accubak met molen, die verlichting heeft en de wieken laat draaien staat weer beneden.
Nu met de kindervriend en later natuurlijk de kerstman,...

 
De kleinkinderen hebben alles weer goed bekeken terwijl het voor de oudste dit jaar iets anders is om te zien,...
;o)


Gelukkig kon mijn maatje deze sinterklaas helpen want zijn voet was gebroken.
Volgens mij is deze kindervriend gewoon te oud om te schaatsen,...


 Dit jaar is het klompje gemaakt.
Leuk dat iedereen het verlanglijstje pakt en leest.
Mijn jongste kleinkind vroeg zich wel af waarom ik jongenscadeautjes vroeg!


 De pietjes hebben een plekje gevonden in het winterboompje.
Onze Minoes wist niet hoe snel ze erbij moest gaan liggen.
Alleen jammer dat ze de pietjes steeds kopjes wil geven,...
:o)


 Een pietje met zijn dikke buik,..


Een pietje met een zak pepernoten en ander snoepgoed,...


Een pietje tuimelend aan een tak en een baby pietje in een zak,...


En sinterklaas natuurlijk,...

Ja Minoes, 
fijn dat ze er weer staan, hé meisje?


En omdat het toch een patchwork blog is,...
Kijk wat ik kreeg op mijn verjaardag!!

Ik wil eventjes wachten met maken van Phebe
en toch heb ik het dagelijks in mijn handen 
en heb het patroon al zo vaak gelezen,...

Ik kan gewoon niet wachten!!

Misschien een klein beginnetje??


Vandaag eerst wat sinterklaas quiltjes ophangen
en zal maar niet vertellen dat ik op mijn verjaardag ook heel veel viltpatroontjes heb gekregen,...

Wat is het leven toch heerlijk,....

Fijne maandag,
Wilma

28 opmerkingen:

  1. Mooie cadeautjes voor je verjaardag. Alsnog van harte.
    Leuk al je sinterklaasversieringen. Door omstandigheden dit jaar geen sinterklaas bij ons :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid. Wij doen al jaren niks met Sinterklaas, maar pakjes met kerst onder de boom. Maar nu met dw kleine Tess erbij gaan we vanaf volgend jaar weer Sinterklaas vieren. Mooi kado heb je gekregen, veel plezier met Phebe.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid. Wij doen al jaren niks met Sinterklaas, maar pakjes met kerst onder de boom. Maar nu met dw kleine Tess erbij gaan we vanaf volgend jaar weer Sinterklaas vieren. Mooi kado heb je gekregen, veel plezier met Phebe.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige Sinterklaasversieringen heb jij! Dat heb ik nog nooit gezien, enig!
    En mooie kado's, zeg! Ja, Phebe, ik zeg: 'doen!' Prachtig patroon, ik vind het nog steeds super al gaat het bij mij met vallen en opstaan. En toch pak ik het steeds weer op. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast een beginnetje maken..... ja ja, ik ken dat!
    Dat boek van Di, daar blijf ik ook steeds maar in kijken. Net een snoepwinkel.
    Zo leuk die vilten Pietjes! Gelukkig zijn ze nog gewoon zwart zoals het hoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke Sintversieringen, ik krijg zin in het Sinterklaasfeest. En nog Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi boek he van Di Ford . Ik zou een klein beginnetje maken.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk al die sint dingen. Dit is de leukste tijd van het jaar :D. Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gezellig al de Sint versiering, eigenlijk nog niet eerder ergens gezien.
    heel leuk en mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je slotopmerking is helemaal waar, het leven is heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog van harte gefeliciteerd wat een leuk schilderij. En wat een mooie cadeaus heb je gekregen en dan Phebe maken wat leuk daar zul je met veel plezier aan werken,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb jij het toch weer gezellig gemaakt.

    Oooooooooooooh het boek van Di Ford, staat ook bij mij op het verlanglijstje :)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hè, gezellig is het bij je met al die Sintversieringen. Mooi boek, staat op m'n verlanglijst. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie cadeautjes! Alsnog van harte gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Jetta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het gezellig bij je zo met al die pietjes. Krijg ook zin om wat spulletjes van zolder te gaan halen. En wat ben je heerlijk verwent, nog van harte hoor. Veel plezier met een nieuw beginnetje....
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dat supergezellig. Wat een mooie cadeautjes. Nog van harte gefeliciteerd.
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad het leven is zo slecht nog niet. En jou huis ziet er ook gezellig uit met al die zwarte pieten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige pietjes en wat ziet het er feestelijk uit! Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is wel duidelijk dat jij een Sint en Pieten fan bent. Hopelijk wordt dit mooie feest dit jaar niet verpest door alle gekheid dat momenteel gaande is! Ze zijn allen schattig! en wat een mooie stofjes heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gezellig die Sint en pieten in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellig SintSfeertje hier!
    Gefeliciteerd met je mooie prijs :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alsnog gefeliciteerd mooie cadeautjes en de give away die je hebt gewonnen!
    Leuk je Sint en vooral ook je pieten ook hier is de doos met Sint spulletjes naar beneden gekomen.
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alsnog gefeliciteerd, Wilma, wat een prachtige stofjes voor je Phebe.
    Wat leuk, al die Sinterklaasfiguren, wat een gezelligheid in je huis. Die Minoes, het is ook wel moeilijk om ervan af te blijven, als poes zijnde!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O Wilma wat leuk, gelukkig nog iemand die dit niet overslaat, en meteen aan de kerst begint.
    Ik heb met verdriet mee moeten maken toen ik in Holland was, de discussie over Zwarte Piet.
    Laten ze van onze Sinterklaas afblijven, ik mis hem hier in Zweden heel erg, dit feest
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk hè die tijd die er weer aan komt. Gezellig genieten van het sfeertje.
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gezellige tijd toch, hè, de hele decembermaand :) wij zijn nu net uit de Sinterklaas weg, voor wat betreft het geloven, best een beetje jammer! kriebel de kriebel...succes met uitstellen van het beginnen aan de Phebe haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is bij jou al lekker sinterklaas achtig. Leuk idee die pieten in dat boompje. en je verjaardags cadeau is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ontzettend leuk dat jij zo veel sint en piet versiersels hebt, wat zullen jouw kleinkinderen hiervan smullen, geweldig

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!