woensdag 27 november 2013

"Toppie",....


Afgelopen dagen had ik Sjaan op bezoek
en natuurlijk werd zij niet zo vrolijk van mij 
om met van alles en nog wat bezig te zijn
en minimaal tijd stak in mijn Baby Jane blokjes,.....

Streng werd ik toegesproken door haar 
en wist dan ook niet hoe snel ik aan de slag moest gaan.

De blokjes zijn ongeveer 11,5 cm en je snapt dan zeker wel hoe klein de stukjes zijn in C-4 Tic Tac Toe.
C-5 Eye of the Cyclone was heerlijk om te maken,
heerlijk die ronde vormen,...


Met sashings van een halve inch worden de blokken aan mijn toppie gezet.
Het lijkt niet op een top
en toch zijn er nu 31 blokjes af,..


Mooie Wilma Kleuren,...
TOP!!

Fijne avond,
Wilma

13 opmerkingen:

  1. Wow... wat je zegt.... práchtige kleuren! Wat wordt dit mooi, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor ! Toch wel jammer dat Sjaan bij mij de klus heeft geklaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Wilma, de kleuren zijn perfect!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad het zijn echte Wilma kleuren.
    Mooi.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke titel voor een nieuwe serie De Baby Jane politie. Mooie Wilma-blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn inderdaad kleine blokjes, met heeeel kleine stukjes! Knap hoor, ze worden mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en inderdaad helemaal jouw kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ai, wat ieniemienie! wat een beetje streng toespreken al niet teweeg kan brengen :0) inderdaad, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blokjes Wilma, voor het weet heb je weer een rij af.
    veel succes. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja iniminie stukjes in die kleine sjaan blokjes, je hebt al een mooi stukje klaar, goed idee om ze direct aan elkaar te zetten.
    Als ik dit zo zie moet sjaan mij ook maar eens even toe spreken want ik blijf steken op de punten, ha, ha, ha.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het toch leuk, dat werken aan Sjaan. 31 blokjes is al een mooi aantal.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Poehee jij gaat hard!
    Echt weer in de 'Wilma' kleuren, mooi hoor!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma