donderdag 5 december 2013

"Het heerlijk avondje",...

 

Hoi Nederland,
wat houd ik toch van ons landje
met al zijn seizoenen en tradities,...

Voor mij geen grote vazen vol met heel veel kerstversieringen.
In het huisje van Kuin komen rond het sinterklaasfeest 
wat winterse spulletjes in de kamer,...

Oh wat houd ik van deze koude kerel die eigenlijk een theemuts is en de pot thee heerlijk warm kan houden,...


Zijn collega koude kerel staat met een grote grijns op zijn gezicht 
en wees eerlijk dat voorspeld volgens mij wel weer een Hollandse winter,..

 
De Elandjes zijn klaar en is een heel verliefd paartje geworden,..
Helemaal kerst voor mij 
ondanks dat er geen kerststof aan te pas is gekomen,...


Wat zeg je, elandje?
Wil je ook het blokje voor mijn eigen Baby Jane laten zien?
C-9 Jane's Tears,....


Nog 1 lieverd ligt te wachten om te voorschijn te komen.
Een patroon van Atelier Bep (klik),...
Zag net op het patroon dat het een flinke lieverd is.


Vandaag eerst een andere traditie waar dit grote kind zo van houd,...

Het heerlijk avondje is gekomen!!

Fijne sinterklaasfeest,
Wilma

De koude kerels zijn patronen van Bobbin (klik),
de elandjes komen uit een boek van Anne Pia Godske Rasmussen (klik)

18 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel fijn Sinterklaasfeest gewenst! En wat ziet het er al sfeervol uit bij je in huis, met die superleuke sneeuwmannen en rendiertjes. De sneeuwman van Bep is ook geweldig, maar ik moet eerst eens even verder aan mijn kleine elandje (ook van Bep).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh wat lief die 2 Elandjes ..

    wens je een fijne sinterklaas avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes, ik ben dol op elanden, zowel de echte in de natuur als de knuffel versie. Fijne Sinterklaas gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk avondje ook voor mij.............

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij het lezen van jouw verhaal krijg ik toch ook zo'n zin om mijn huisje winterklaar te maken. Raar, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om zo'n koude kerel te hebben. Hij staat er heel gezellig te zijn.
    Fijne avond.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke elandjes, een heel fijne avond.
    Groetjes,
    Jetta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your Christmas decorating and hope your winter isnt too cold?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop dat je een leuke avond gehad hebt gisteravond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige knuffels!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk al die winterse dingetjes. Het ziet er weer super gezellig uit. Ik ga ook mijn ijzige mannetjes van zolder halen vandaag. Zo leuk!!! Ik word altijd vrolijk van die lieve koppies.
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je het weer gezellig voor elkaar. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zal het weer gezellig geweest zijn bij jou en straks de kerst, het wordt weer een hele maand genieten.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er weer gezellig uit. Ja, ik houd ook van die koude mannen en de elandjes zijn ook erg leuk geworden. Geniet lekker met je geliefden van de Sinterklaasviering. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk die koude kerels:0))
    Gezellig je lieve kerst.feest....beestjes:0))
    Veel maak plezier ook met de grote kerstman!
    groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er allemaal weer gezellig uit. Hopelijk is de Sint ook nog op tijd aan komen waaien!?
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er gezellig uit, je hebt een mooi winters sfeertje in je huis met die koude mannen

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love it! Very cute. Hugs, Carmen María.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma