maandag 9 december 2013

"Vuilnisbakkenrassen",...


Wat hoor ik veel om mijn heen 
dat de mensen zo druk zijn deze maand,..
In dit huisje geen drukte 
gewoon genieten van de feestelijke maand.

De kerstboom staat 
en zit vol met veel zelfgemaakte spulletjes,..
Zo gezellig!!
Dit jaar is de boom een kleintje
want zoveel had ik nu ook weer niet gemaakt,...


En als ik dan in de kliko moet zijn om wat weg te gooien 
wat een jaar op de vliering niet heeft overleefd
zie ik dat mijn maatje ook wat heeft weggegooid,...

Snel pak ik het er ongezien weer uit,
anders noemen ze mij weer een vuilnisbakkenras
en prik mijn dear Jane blokjes erop.
Wat geweldig!!
Geen rond vliegende stukjes stof die je steeds weer moet opzoeken,...

Dit blokje en andere zijn ondertussen klaar 
en laat ik de volgende keer wel weer zien,...


Onze lieve ondeugende halve Beagle maakt zich ook niet druk om deze drukke maand.
Hij is zo vreselijk blij met zijn sinterklaas cadeautje.
De bad eend sleept hij overal mee naar toe,... 

LIEF toch?!


Het is en blijft natuurlijk wel onze 
lieve slopende vuilnisbakkenras,...

Zijn jullie al druk voor de feestdagen?

Fijn begin van de week, allemaal,...
Wilma

21 opmerkingen:

  1. Nee, nog niet druk voor de feestdagen, wel druk met allerlei andere zaken. Zo'n badeend, geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige vuilnisbak met zn mooie eendje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, wat lief zeg, met dat eendje, die laat hij niet meer gaan :)
    Hier is de decembermaand ook een ' bewuste' rustige maand, om nieuwe energie bij elkaar te sparen om er weer een heel jaar tegenaan te kunnen ;)
    Lekker genieten van deze mooie dagen,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enig, die liefde voor een plastic eendje, als hij het plastic maar niet opeet! Handig die stofjes op het piepschuim.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat liief en zoo gezellig : o))))

      fijne maand gewenst met elkaar !

      Groetjes,
      simone

      Verwijderen
  5. Ook ik hou het thuis nog even rustig! De Sinterklaasdingen zijn weer ingepakt. De kerstquilts hangen weer en voor de rest komt er steeds een beetje meer kerstversiering in huis. Ik hoop volgend weekend de boom op te kunnen zetten (als ik er tenminste eentje gekocht heb)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha ik heb al jaren zo'n stuk piepschuim eerst voor mijn poppenhuizen hobby bv bij het plantjes maken en zo en nu voor mijn stofjes.. gezellig heef ze het met haar badeend .

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heeft Sinterklaas dat cadeau goed uitgekozen, dat valt in de smaak, wat leuk! En ik vind je boompje enig, heel sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie ik jouw stofjes op dat spul geprikt en bedenk me dat we net een hele vuilniszak vol weggegooid hebben, suf zeg! En wat schattig je hondje met die eend, echt een hilarisch gezicht :)) Geniet maar lekker van alle rust, dat doen we hier ook. Geen gejakker en gejaag meer, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hondje met badend is echt te leuk, net zoals de eigen maaksels in je boom. Het ziet er gastvrij uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief plaatje de hond met de eend.
    Groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nooit iets weggooien, dat zie je nou maar. Heel handig zo toch?
    Leuk die grote bad-eend voor je hondje.
    Ik maak me ook niet zo druk hoor met de kerst. Niks geen grote kerstdiners etc.
    Vooral genieten met mijn lapjes en ook gezellig met mijn gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooooh, wat schattig, zo met zijn eigen stoere badeend!! heel lief :0) hier is de school na een lange dag eindelijk versierd, dus morgen mag mijn eigen huisje :0) en verder qua drukte...ach we zien wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi en gezellig logje, december is gezellig, vinden wij ook.
    Druk maken hoeft echt niet
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier een huis vol kerstdozen........ of het ooit weer opgeruimd raakt??
    :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw blog lezen is de sfeer voelen die nu overal rondwaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach hoe aandoenlijk jouw hondje met die bad eend! Heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!