donderdag 9 januari 2014

"Even kijken bij",....



Voor velen een bekende foto van Neeftjes-blog.
Zij was bezig met een quiltclub waarbij de leden een favoriet blok in konden sturen.
Tijdens het doorpitten van deze quilt ontstond bij haar het idee om een bloggersquilt te maken.

Vele bloggers hebben een favoriet blok ingezonden en vandaag is mijn favoriete blok aan de beurt,....


Ze heeft het blok gemaakt en het patroon staat online.
 
Waarom dit een favoriet is van mij kun je lezen op haar blog.

Veel leesplezier bij Neeftje (klik)
 

9 opmerkingen:

  1. Dat is ook een leuk blok, ik ga weer even bij haar kijken.
    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me nieuwsgierig !
    leuk dat je het blok zelf hebt...
    Mijn favoriete blok is ook naar Neeftje gemaild....
    Zal er toch zelf ook weer eens een of meer maken ; 0)

    Groetjes,
    simone,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook een leuk blok! ik zal hem meteen downloaden...voor later ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je inzending! Zeker een prachtig blok!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi blok leuk dat je er ook eentje hebt ingestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilma, hartelijk dank voor je mooie blok en bijdrage aan Jacqueline haar leuke initiatief, ik zal het met veel plezier maken en ik hoop dat de aandacht die jij aan dit project geeft nog wat lezers van je blog zal inspireren om ook een blok bij te dragen (zelf deelnemen is niet nodig).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige foto is dat met de schommelstoel en je quiltwerk.
    Bij mij heb ik bijna net zo'n plaatje. Bijna dezelfde schommelstoel met een quilt over de rugleuning, bijna dezelfde naaidoos alleen een mooie quilt op raam ontbreekt bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma