woensdag 29 januari 2014

"Koffietijd!!",...


 Wat een bezige bijtje ben je toch, kreeg ik te horen van de week van koffiebezoek,..
Waar haal je al die energie toch vandaan?
Zelfs als ik je bel hoor ik dat je ondertussen nog wat aan het doen bent,..

Misschien heeft die pot met koffiebonen ermee te maken?
Niet dat ik die koffiebonen eet en toch vliegt die pot leeg!
*Ü*

Wil je ook een kop koffie terwijl ik je wat laat zien?


 De afgelopen dagen is de teddybeer al een stuk vrolijker met haar voetjes dicht 
en het begin van een vestje gemaakt,...

Ineens wordt er een bandana gehaakt met bloemetje en bedenk ik mij wel dat ik misschien wat moet minderen met de koffie,....


Ze zit even op een UFO van mij.

Had voor de Weddingring-Quilt achteraf liever andere kleuren gebruikt 
en zo werd deze lap over een rekje gehangen in mijn werkkamer,...

Nu de UFO's te voorschijn komen en de kleuren zie denk ik toch dat er weer eens wat aan gedaan moet gaan worden, ondanks dat er geen donker rood in zit,....


De tafel in de kamer ligt bezaaid met UFO's.
Het maken van de beertjes, het borduren aan de letterlapjes,...

Natuurlijk de volgende blokken voor Sjaantje liggen klaar
en werd er tussen de lapjes gezocht naar lapjes die nog niet gebruikt zijn.

Duimen jullie voor mij dat de Dear Jane geen UFO gaat worden?


Muisje zit dit alles te bekijken van achter de tulpen 
en geniet van alle drukte op tafel,...

Wilma, wil je nog een kopje koffie?

Oh muisje, wat lief van je!!

Groetjes van een koffieleut,....

17 opmerkingen:

  1. tja wat zouden we zonder koffie zijn? bij mij gaan er ook heel wat koffiebonen door heen, en ondertussen werken aan allerlei lapjes .
    je teddybeertje ziet er nu al lief uit met haar haarbandje om haar lieve koppie.
    fijne dag ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat geniet ik van je blog en je knutselkunsten. Dank je wel voor het opleuken van mijn beker koffie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat herkenbaar! Alleen zit er in mijn koffie geen caffeïne ;-) , maar ook zonder dat werkt het! Ik duim mee hoor voor de Dear Jane, help je mij dan te duimen voor de SBS?
    Muisje is snoezig en wat een mooie tulpen!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het vandaag echt zo'n dag om op een kamertje te zitten met een bakje leut of misschien twee bakjes en dan heerlijk bezig met dingen die je mooi vind om te maken.
    Fijne dag.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een schattig haarbandje heeft je beertje. Als ik genoeg tijd had.... wil ik ook een beer maken.
    met een lief quiltje erbij. Maar ook hier genoeg ufoos die hopelijk dit jaar af komen. Ga zo een frisse neus halen, even met de hond naar het bos. Daarna lekker een uurtje quilten. Fijne woensdag.
    groetjes IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat liggen er leuke UFO's op je tafel., de letterlapjes en het beertje.
    Ik zou er zo aan willen beginnen en zeker onder het genot van een kopje koffie, of doe mij maar een beker!
    Dat beertje...zo leuk, ik wil er ook een maken , maar weet niet hoe dat met die schijven moet.
    Heb wel alles in huis,misschien toch maar gewoon beginnen.
    Nou koffieleutje, bedankt voor de inspiratie.
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beer gaat er steeds vrolijker uitzien en ik vind de kleuren van je weddingring prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A meisjes beer ziet er zo lief uit en ja koffie gaat hier ook volop door heen geniet zo van je verhaaltjes en je mooie werkjes zo lekker knus is altijd eff bij tanken als ik op je blog kom haha tussen de drukte van mijn kleinkids de heleweek om mij heen s' avonds een paar steekjes zetten als ik niet te moe ben hier zit ook een lieve teddy uit mijn jeugd te wachten op wat nieuws en mijn poppenhuis wacht ook al een tijd op wat nieuws zo ook hier de nodige ufo's maar ja de dag heeft maar 24 uur helaas
    Fijne dag wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor mij een superleuke koffiepauze : met een gelukzalige glimlach aan het genieten van je blog.... Telkens weer zoveel moois..... zalig! Dankjewel!
    chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig koffietijd verhaal. Zo'n leuk bericht werkt voor mij ook als een bakkie koffie. Beer ziet er schattig uit met haar haarband. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hm, nee niet ophouden met de koffie, die is uitermate geschikt om flink wat werk te verzetten :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. DEar Jane KAN geen Ufo worden... daar is ze veel te leuk voor ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van al die koffie krijg je vast veel energie, maar voel je je ook vaak opgejaagd, dus misschien toch eens "koffieminderen" ?
    Lekker kopje thee, of warme chocolademelk?
    En dan lekker aan de slag met de ufo's.
    En de D.J.? Die mag toch geen ufo worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig gezelschap voor koffie drinken, en ja beertje word aangekleed.
    Koffie tijd zal nu wel voorbij zijn, en mijn computer pauze ook, blokjes van de FW wachten

    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent met zulke prachtige dingen bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk blogje weer en wat beertje aan heeft is zo leuk! En aan de weddingring, zal jij ook wel een draai gaan geven dat die jou toch weer helemaal gaat bevallen. Succes ermee en gewoon koffie door blijven leuten. heerlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je schrijft dat je andere kleuren had willen gebruiken voor de wedding-ring quilt?
    Ik zag de foto op jouw blog en ben het op gaan zoeken, hij ziet er heel apart uit !
    Anders dan de andere W-R-quilts, specialer.

    Je hebt een mooi blog. Leuk al die beren.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen