maandag 27 januari 2014

" Teddyberen-zooitje",...


Vorige week kreeg ik het ineens op mijn heupen,..
Een grote verhuisdoos kwam naar beneden en werd alles uitgezocht en bekeken.
En daar lag deze kleine man in een hoekje te lachen naar mij,...
Ik maar net doen of ik het niet zag!!

Jippie!!
Zet je mij verder in elkaar?

Kom maar snel uit de doos,
dan zal ik eens kijken naar je,....

Mag ik dan ook ondergoed aan?

Ondergoed?
Moet ik even kijken of ik ga breien of haken,...


 Na heel wat uurtjes breien op pen 2 en zere vingers van het vasthouden staat dit mannetje met zijn nieuwe ondergoed te pronken,...

Moet ik maar aan wennen want voor het poppenhuis is het nog kleiner!!

Ben je tevreden, teddybeer?


Wilma!!
Mag ik dan ook uit de doos?

Kom maar meisje,
alleen als je geen gebreid ondergoed aan wil hebben!! 

Een gebreid jurkje, graag,...

24 opmerkingen:

  1. Prachtig Wilma heerlijk om die mooie beren nu lekker neer te zetten.
    Ik heb ook nog steeds een bloot beertje zitten zou die het nu ook zo koud hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotjes, met en zonder ondergoed of jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een mooie beren! Doet me denken aan de oude beer bij oma thuis :)
    Leuke hoor het gebreide ondergoed!
    Fijne dag, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig lief :0)
    Ook dat je zulke schatten bij jezelf kunt vinden ,
    ook al zetten ze je aan het werk ; 0)

    Groetjes,
    simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig ondergoed draagt je beer!
    Maar hoe zit het met de piepkleine mandjes (cake stands van 2 x 2 inch) van Temecula quilts die je lang geleden liet zien? Zitten die inmiddels in een doos voor ooit? Ik ben zo benieuwd. Ik was (en ben) er ook mee bezig en ik ben zo benieuwd naar jouw vorderingen. Ze zijn wel erg klein, he, en ook wel erg bewerkelijk. maar ze zijn ook super schattig.
    Groetjes,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zitten in een doos voor ooit,...
      Leuk om voor een beer af te maken natuurlijk.
      Ze zijn inderdaad erg schattig!!

      Verwijderen
  6. Beren zijn zoooo leuk! Haal je de patroontjes van internet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De patronen van d eberen haal ik uit tijdschriften en patronen. het ondergoed wat aanpassen van internet,..
      http://www.grethilde.nl/patroonhemdjebroekje.htm

      Verwijderen
  7. De beren zijn leuk, maar dat ondergoed dat je gemaakt hebt, vind ik helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A wat een schatjes en wat een mooi ondergoed en een jurkje voor meisjesbeer lijkt me ook super heeft ze het niet zo koud
    Vraag me wel eens af dat de meeste quilters zo van dieren poppen beren muizen en poppenhuizen houden hihi ben er namelijk ook zo een

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, hij is vast trots om bij jou te mogen zijn.

    Groetjes Coriene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat lief zo met dat setje. Ik heb ook nog twee naakte beren denk toch dat ik mij er eens in ga verdiepen want dit ziet er geweldig uit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo lief Wilma. Het staat ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja Wilma, dus als wij jou even niet horen zit je lekker een jurkje te breien hi hi. het zijn wel schatjes hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige beertjes. Wat fijn dat ze nu even buiten de doos mogen kijken naar alles wat er in de wereld te beleven is!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Natuurlijk wil zij dan ook iets aan, wat dacht je dan!
    En.... alleen ondergoed voor meneer beer is toch ook niet zoals het hoort?
    Wat dacht je van een leuk berenpak?
    Maar wel heel fijn dat ze uit de doos zijn, ze zijn toch veel te leuk om op zolder te laten staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat knap dat kleine breiwerk en gezellig dat meneer beer er weer bij is. Doet me denken, ik heb ergens ook nog een exemplaar rondslingeren. Misschien toch maar weer es erbij pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn ze mooi en uit de doos dat is helemaal geweldig. Aangekleed of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige beer! En wat een leuk ondergoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel te zonde om in een doos te laten ...
    Leuke beer !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze beer kan voor de dag komen met zo'n mooi setje aan! Ach ja een jurkje kan er ook toch wel bij? breien voor de afwisseling of naaien (dat is sneller)
    Een schattig stel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke beer. Mooi ondergoed.
    Lief quiltje houdt beer vast.
    Maar waar beer op zit, oh. leuk! de logcabin.
    Groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heb je de beren dus zelf gemaakt? Schattig zijn ze!! En ja... zo'n meisje wil daar natuurlijk niet in haar blootje blijven zitten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!