zaterdag 11 januari 2014

"Uit de kast",....

Wat was het gezellig van de week in de hoek van de kamer!
Nooit geweten dat we met zoveel mensen in de hoek zouden passen,...
;o)

Er werd gekletst over projecten, ideeën kwamen te voorschijn en er werd zelfs nog iets gedaan.
Voor mij haakwerk want het moest wel in de hoek gebeuren,...

Zien jullie de bloembolletjes op tafel?
Daar kwam mijn jongste kind mee huis omdat zij weet hoeveel ik houd van Hyacinten.

 In de hoek, niet de hoek waar wij allemaal stonden, staat ons winter boompje met zijn lampjes te stralen.
Zo is het ietsjes minder kaal als de kerstversieringen de kamer weer hebben verlaten,...

Mijn voddendeken schiet al heerlijk op.
Allemaal materialen uit de kast,...
 *Ü*

Af is hij nog niet want er bungelen veel draadjes aan de achterkant die afgewerkt moeten worden.
Heel veel draadjes,...

Die draadjes moeten even wachten want nu eerst een blokje maken voor mijn eigen Baby Jane.

Het is en blijft natuurlijk een quiltblog met zo nu en dan een uitstapje naar iets anders,...

Fijn weekend,
Wilma

15 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes heb je gebruikt voor je haakdeken! En nu nog draadjes afhechten, is minder leuk, maar dan heb je ook weer een pronkstuk op de bank! Ik wil dit jaar ook minder kopen en wat meer afmaken, en spulletjes gebruiken uit de kast(en), hoop dat het lukt. Fijn weekend, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig, was vanmorgen ook bezig met stukjes te knippen voor blok D-10!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer sfeervol uit. Vind granny squares enig om te zien en te doen, maar ..... inderdaad, al die draadjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zier er allemaal leuk uit.
    Jij ook fijn weekend.
    Groeten
    MArga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, dat geld ook voor mij hoor, gezellig hè, dat we altijd maar van alles doen. Heb ook al een paar Granny's gehaakt, ik denk dat het een poppendekentje wordt, hoef ik niet zo veel te maken! Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt je deken in wording mooi en de bolletjes prachtig. Leuk dat je het zo gezellig hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig gezicht die lapjes met spelden zo opgeprikt, lijk wel op een modern kunstwerkje.
    Leuk die winterboom met lichtjes..... hoewel... het lijkt wel een beetje op onze kerstboom na oud- en nieuw.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat passen alle kleuren die jij gebruikt toch mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herkenbaar die spelden met gesorteerde lapjes geprikt. Nu nog een hoopje hopeloos, maar straks een beeldschone lap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wordt je gehaakte deken mooi. Succes met je DJ blokje !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer echte Wilma kleurtjes in je gehaakte deken.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw vodden zijn hardstikke mooi want je voddendeken is prachtig!
    Zucht..... wat heb je toch een gezellig huis, zucht...... dat wil ik ook wel.
    Geniet er maar lekker van, en natuurlijk van de straks heerlijk geurende hyacinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    wat een mooie kleurtjes in je deken ! Hij past ook weer precies bij jou en je mooie interieur.
    Wat ziet het er bij jou toch altijd mooi en gezellig uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je voddendeken wordt prachtig, mooie kleurkeus!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het dekentje is erg leuk en het staat heel gezellig op de bank.