maandag 3 februari 2014

"Aan de Oma-tafel",...


Kleine bloemetjes liggen op de tafel met een ander gehaakt kleed erop.
De andere schreeuwt om een wasbeurtje!
Mijn maatje ziet het liever niet op tafel want het is een echte "Oma-tafel",..

De bloemetjes moeten maar eens een poppenquiltje worden 
of liever een berenquiltje,....

Een echte Oma's bloemen-quilt,...


Vorige week een beetje weinig gedaan aan de Baby Jane.
3 blokjes werden gemaakt,...
De E-4 Buffalo Tree Hopper, E-5 Rising Sun en E-6 Michelle's Medley.


Hoi, Boyke,..
Lig je lekker te luieren?

 
 Deze week dit dametje wat gezelliger maken aan mijn Oma-tafel,...
Soms is het niet helemaal wat je ervan hebt verwacht en smijt je het in de bekende hoek.
En ik kan hard smijten dan hoor!!

Gelukkig is er een kapper en een kleermaker in de stad!

Hebben jullie op maandag al bedacht wat je deze week wil gaan doen?

En zeker ook al een veulste lange lijst?

Fijne rustige week!!
Wilma

10 opmerkingen:

  1. heerlijke kleine bloempjes! die vinden de beren vast prachtig ;) tja, de bekende hoek en de to-do lijst...de hoek wordt regelmatig opgeruimd en die lijst, die blijft wel groeien :0) fijne hobby hé?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige bloemetjes en Boyke is mega schattig. Hier liggen zo twee poezen op hun kop (lol). Ben vandaag na de nodige poetsbeurten lekker bezig met mijn hexjes. Hoop daar deze week weer ver mee komen en ook weer een blok van de Girls Day Out quilt voor te bereiden. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ja hier ook alweer een veel te lange lijst met nog todo deze week.
    Je bloemetjes vind ik ook heel leuk, niet te lang naar kijken, anders staan ze straks ook bij mijn lijstje op;)

    Fijne week Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke projecten en geestige foto van Boyke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig Oma kleed op tafel daar komen me blokjes en bloemetjes mooi op uit! Ik mag van mezelf deze week niets voor mezelf doen voor ik 10 sonde zakjes heb gemaakt voor Carina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat zie ik veel moois hier. Ja ik ga deze week borduren en verder met Phebe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi wilma
    Je bloemetjes zijn erg schattig maar ook je oma kleed vind ik erg gezellig
    En dan boyke blijft een schatje hier liggen ook twee poezen en een mengelmoes hond erg lui te doen hihi en wat mijn lijstje betreft ben druk met phebe bezig het randje per week maar wil ook nog eff verder met mijn poppenhuis we zien wel deze week haha en ik heb ook zo'n hoek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi wilma
    Je bloemetjes zijn erg schattig maar ook je oma kleed vind ik erg gezellig
    En dan boyke blijft een schatje hier liggen ook twee poezen en een mengelmoes hond erg lui te doen hihi en wat mijn lijstje betreft ben druk met phebe bezig het randje per week maar wil ook nog eff verder met mijn poppenhuis we zien wel deze week haha en ik heb ook zo'n hoek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. E6 heb ik t weekend ook gemaakt, wat een gepriegel dat middenstuk zeg:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke bloemetjes hoor, ja heb wel bedacht wat ik ga doen deze week.
    Maar of het lukt dat zien we wel.
    Niks in de hoek gaan smijten hoor
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!