dinsdag 25 februari 2014

"Soms helpt een schop onder je achterste",...


De temperaturen lopen hier en daar in ons landje in de twee cijfers en toch wat heb ik het koud de laatste tijd,..

Gelukkig liggen er heerlijke warme quilts in de kamer klaar om iemand die het koud heeft wat warmte geven. 

Onze Sjaantje kwam op de koffie en was niet blij dat er zo weinig werd geprikt aan Dear Jane,..
Van haar kreeg ik een schop onder mijn achterste en ik kan je vertellen dat je daar beter naar kan luisteren!


E-7 Bread Basket werd gemaakt en het middelste ruitje deed mij denken aan de mandjes voor mijn Trick or Treat quilt die hetzelfde ruitje in het midden hebben,...


Er liggen nog heel wat mandjes klaar om gemaakt te worden.


E-8 Mama's Maze ben ik op de bee mee verder gegaan en ik kan je wel zeggen dat ik iets minder moet kletsen tijdens de bee,..
:o)


E-9 Quilt Jail is alweer blokje 61 die gemaakt is,...
Toch gaat het best sneller dan ik dacht.

Krijg al zin om het volgende blokje te gaan maken,...


Vanavond kruip ik maar in mijn stoeltje en maak misschien nog wel een blokje,..

Heb er ineens weer helemaal zin in!!

Die schop onder mijn achterste heeft wel geholpen, zeg!!

Groetjes,
Wilma

12 opmerkingen:

  1. Waar zo een flinke schop onder je achterste al niet goed voor is :)
    Wat is je Jane mooi. Leuke blokjes om te maken he.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokjes, jammer dat je daar een schop voor nodig hebt :-). Ze zien er prima uit.
    Ik heb net voor het eerst 2 kleine quiltjes doorgequilt en wat is dat leuk werk zeg. Nu maar flink doorwerken aan m'n top, dan kan ik weer gaan quilten. Wist niet dat dat zo leuk was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hebben we allemaal,wel eens nodig he Wilma? Even dat zetje om weer lekker verder te gaan. Mooie blokjes weer, ik ga binnenkort ook beginnen met Jane en het lijkt me een behoorlijk gepriegel dus af en toe een Jane dipje lijkt me heel normaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dat ja, er wordt veel te veel gekletst op de bee, maar dat is ook zo gezellig.
    En meestal liggen de handjes dan stil :-)
    Maar je bent nu weer lekker aan de gang.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je die schop voelde, je bent altijd zo goed bezig, ik hoop dat hèt zo door mag gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed dat Sjaan op de koffie kwam, af en toe heb je dat nodig!
    Mijn teller staat op 41 blokjes, fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent weer lekker bezig met je Sjaan, mooie blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het helpt, he?! Ik heb het gister ook gedaan en toch weer eens wat dingen af.......:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, het ziet er allemaal super leuk uit hoor en je zult zien als je eenmaal weer aan de gang bent... niet meer te stoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie blokken en mandjes. Ja soms hebben we dat nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijn is dat als je toch ineens weer de zin hebt om oudere projecten op te maken en verder mee te gaan :0)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma