vrijdag 14 februari 2014

"Tot mijn Pensioen",..

 

In menig huisje hier in ons kikkerlandje liggen veel projecten die geduldig wachten op wat gebeuren gaat,...

Van de week mijn rek naar beneden gehaald en in een hoekje van de kamer gezet met hierop natuurlijk mijn Irish Chain,
 gewoon omdat Boyke hier steeds op gaat liggen en wonderbaarlijk nog niet geprikt is door de scherpe en venijnige quiltnaaldjes,...

Dan zou hij er wel mee stoppen, denk ik zo.
;o)

De andere twee tops hangen geduldig te wachten.


Oeps, nog 1,...
Dit is gelukkig niet zo'n grote top,...


En dan te weten dat de Nearly Insane in mijn handwerkkamer hangt en die ook bijna klaar is,..
Moet alleen nog tegen die ene mooie randstof aan lopen die mijn naam roept.
Bijna nummer 4,...


Bovenaan het trapje hangt mijn eigen Sjaantjestop waar menig blokje voor wordt gemaakt.
Die is gelukkig nog lang niet klaar en kan er worden genoten van het maken van de toch wel kleine blokjes,...

De andere tops hangen gezellig te hangen
en roepen mij gelukkig niet!!

Ach en anders lekker laten roepen toch?


Aan de muur hangen ook nog wat projectjes,
behalve dan dat ene blokje dat is een Nearly Insane blok die teveel is gemaakt,..
Hoezo Wilma is enthousiast??!!
Leuk als label straks en daarom bewaard.

De Seven Sisters hangt al een tijdje hier aan de muur
gewoon omdat ik toch de ruitjes stof er toch niet zo mooi bij vond.


Wat een geluk dat ik het zo zat ben dat er zoveel ligt in dit huisje in ons kikkerlandje.

Tot mijn pensioen ben ik wel onder de pannen!!
:o)

Alvast een fijn weekend!
Wilma

19 opmerkingen:

  1. Hoe herkenbaar is dit!!!
    Ik zou ook menig blogje kunnen vullen met dit soort plaatjes maar ik twijfel nog.
    De foto's zijn wel om van te smullen. Zet 'm op Wilma, ooit zijn dit allemaal heerlijke quilts om van
    te genieten! Gr Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's van prachtige tops!!
    en dan ineens zijn ze allemaal tegelijk af,....
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is nu al genieten, al die mooie tops, al dan niet gequilt :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaaahhhh.....ik zou er helemaal zenuwachtig van worden. Al die mooie tops die nog steeds geen quilt genoemd mogen worden! Ik zou niet rusten voor ze af waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig gezicht, al die mooie tops! Geweldig, Wilma! En ach, dat quilten... komt allemaal een keer af, hoor! Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je met zoveel dingen bezig bent, dan is er voor ons ook veel te zien ;)
    mooie projecten zijn er in de maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk allemaal. Alleen al leuk om naar te kijken!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het duurt gelukkig nog even voor jij met pensioen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet niet wanneer je pensioen is, maar hopelijk nog 10 jaar of zoiets, anders krijg je al die tops nooit gequilt. Oeps.... zit je nu in een dip?
    Al die tops zien er prachtig uit, zou wel aan allemaal tegelijk willen beginnen.
    Veel plezier er mee, want als ze af zijn zijn ze nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In deze tijd gaat de pensioen leeftijd omhoog, dus heb je misschien nog heel wat jaartjes
    Waarschuw je wel, wanneer je met pensioen gaat, je het nog drukker hebt
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, je hebt wel prachtige projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi, wat een rijkdom zo mooi om te zien!
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige quilts hangen er te wachten op je en ze zijn geduldig.
    En wat een geluk dat je na je pensioen ook nog verder kan!!

    Fijn quilt weekend.
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zolang je het zo mooi kunt etaleren, lijkt het me vooral genieten van wat er allemaal nog op je aandacht ligt te wachten, wat heb jij een mooie projecten onder handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tot je pensioen?! Gewoon niet haasten, tijdens je pensioen heb je waarschijnlijk meer tijd, dan ben je er zo door heen!!!
    Maakt toch niks uit, als we maar happy zijn met onze hobby!
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige tops heb je liggen! Ben dus niet de enige met meerdere projecten in de steigers!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er allemaal zo toch ook al heel mooi en gezellig uit ,
    Soms komt ineens de zin om 1 quilt echt aan te pakken. En omdat je dan al een deel af hebt , gaat het ineens hartstikke snel !

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma