woensdag 5 februari 2014

" UFO's: Unfinished Objects",....



Vanmorgen nog voor dat ik met mijn mannetje koffie ging drinken 
lagen de knopen al door mijn werkkamer heen, 
op zoek naar dat ene knoopje wat ik moest gebruiken voor een truitje,...


Teddybeer heeft haar plekje gevonden
en ziet er best tevreden uit,...
 Een UFO minder op het lijstje,...

 

De knoopjes zijn echte oude die zomaar in de glazen pot liggen te wachten
en na heel veel jaren ineens gebruikt kunnen worden.
Wat een bofbibs ben ik toch!


Gisteren kwam het blad weer binnen van P&M.
Snel door gekeken en ga eens kijken wat ik ga doen voor het poppenhuis in de maak,...

 
Zag wel de Crochet Along erin staan,
deze twee dames zijn aan het haken voor het poppenhuis!!

Ikke niet hoor.
Ik moet op zoek naar spulletjes voor in de keuken,....

Maar eerst,....
De knopen opruimen die nog steeds op de grond liggen in mijn werkkamer,...

Fijne avond,
Wilma

9 opmerkingen:

  1. Wat een schattige beren en wat heb je mooie kleertjes voor ze gebreid. Leuk, al die oude knopen, ik heb er ook zoveel van bijna 50 jaar huwelijk. Ik krijg gelijk zin om een nieuwe beer van mijn pakket te maken...
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo denk ik dat iedereen wel een knopenpot heeft voor ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige beren met schattige kleertjes... Heerlijk hè, zo'n knopendoos! Je vindt altijd wat je zoekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb het blad vandaag ook gekocht zag ook hele leuke maaksels erin staan voor het poppenhuis!
    En geweldig de kleertjes voor je beren... dan zien die van mij er maar nakend uit...hihi
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n knopendoos heb ik ook - het is heerlijk om daar in te rommelen! Je beertjes zitter weer keurig bij. Zulke mooie lingerie geeft elke beer een lieve uitstraling... Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pláátje, dat beertje. Heerlijk is dat hè, spelen met je knopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wie wat bewaart, die heeft wat! lekker even rommelen tussen al die knopen is al een feestje op zich :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zien er chique uit hoor!
    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lekker tutten met de knopen pot ik doe het ook vaak vindt het heerlijk die oude knopen pot.
    vroeger hadden we sleutelhangers die je kon krijgen bij de boodschappen wij hadden daar ook een grote doos vol mee en hoe vaak die niet omgekeerd werd op tafel om te spelen,, herinneringen zo zoet ,,

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!