vrijdag 28 maart 2014

"NET over de helft",...


Op de Drunkard's Path zitten wel erg kleine blokjes geprikt,...
Een heel klein beginnetje van de vingerhoedjes.
Een klein projectje voor erbij,..

Ik houd zo van afwisseling dat ik altijd met verschillende dingen tegelijk bezig ben,....

En nee, 
ik voel mij daar totaal niet schuldig over
 en geniet juist van al die afwisseling!
:o)


Ik merk wel dat dit heel verslavend werkt,....

Zo leuk om al die kleine stukjes stof van al die jaren weer tegen te komen.

Moet alleen mijn mandjes niet vergeten,...


De mandjes hebben veel bruintjes, 
donker rood, groen, beige en blauw,..

Van de week alle losse mandjes en top op tafel
en was er bijna zeker van dat het einde in zicht kwam.
"NET over de helft",.. zie mijn maatje.

Nee, VER over de helft. Het einde is in zicht!! 

Nee Wil, NET over de helft,.... zie hij nu met een lach op zijn gezicht,...

Neemt hij mij nu in de maling, dacht ik nog?


 Als een idioot ben ik mandjes aan elkaar gaan zetten
en na mate de stapel mandjes kleiner werd,
mijn vinger steeds pijnlijker,
had ik wel door dat mijn maatje mij niet in de maling zat te nemen,...

NET over de helft,..
hoe kan ik mij daar nu zo op hebben verkeken?

13x13 mandjes 169
12x12 mandjes 144
313 mandjes,....

Hoeveel ik er heb?

NET over de helft,...
:o)

Ach het geeft ook werkelijk niet want ze zijn wel erg leuk om te maken!!

Fijne zonnige vrijdag,.

Groetjes Wilma

17 opmerkingen:

  1. Weet je..: zolang je er plezier in hebt maakt het niet uit met hoeveel projectjes je bezig bent en hoe ver ze zijn, soms nadert het eind sneller dan je denkt. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat had ik toen DH mijn Vingerhoedjes ging tellen ..... en ik overtuigd was er bijna 2000 te hebben ; 0)
    Nee ... hij maakte toen ook geen grapje dat ik er nog meer als 200 moest
    :0) (slik) . Maar gewoon toch vrolijk weer verder gegaan ; 0)
    Blijft grappig om herkenbare verhaaltjes te lezen !
    Veel plezier met je mandjes, hoedjes en ...lapjes :0)))
    Groetjes,
    Simone



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mannen hebben daar nou eenmaal een betere kijk op dan wij :-)))))) Ach, wij hebben weer andere talenten moet je maar denken. Mandjes in elkaar zetten bijvoorbeeld (LOL)

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What the familiar stories, both with the numbers of blocks and also with so many unfinished projects. And still I can see more and more quilts I like to make.
    Have fun,
    Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verandering van spijs doet eten! Lekker hoor die afwisseling, ook met patchen! Mooi weekend, groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zat al te zoeken op je grote quilt.... waar zit dat kleine stukje dan?
    Zag het echt niet hoor.
    Maar op de tweede foto gelukkig wel.
    'Waarom zou je je schuldig voelen? Misschien omdat de andere quilts dan gaan roepen dat ze aandacht willen?
    Allemaal om de beurt dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk juist, allemaal verschillende projecten onder handen, leve de afwisseling (heel herkenbaar).
    En helemaal niet erg, toch, dat je nog zoveel mandjes mag maken.Het wordt in ieder geval een bjoetie van een mandjesquilt, in heerlijke kleuren!
    Fijn weekend en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn UFO's vorige week geteld, zit nu nog op 6, dus valt mee. Mooi zeg, je vingerhoedjes en ja, verslavend is het inderdaad, weet er alles van ;-)
    Die mandjes, mooi zeg!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja Wilma , ik herken dit zo! De ene dag mezelf zo zwak vinden dat er zoooo veel onaf ligt, de volgende dag zomaar aan een nieuw project beginnen (alleen ff kijken hoe dit zou kunnen gaan worden) en er weeeer een project erbij hebben, maar zo LEUK

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je mandjes mooi en net over de helft geweldig. Leuk de vingerhoedjes grappig ik ben er ook net mee begonnen samen met drie dames van mijn bee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het blijft voor mij toch altijd de kunst om een goed evenwicht te houden tussen al mijn projecten: niet te veel, niet te weinig..!! Net genoeg om te kunnen afwisselen, maar niet te veel om er onrustig van te worden. Jou lukt dat prima zie ik!! Jammer dat je Maatje gelijk had over je mandjes ;) Maar zolang je ze leuk vind om te maken, is er niks aan de hand!! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ze blijven zo leuk om te doen, die mandjes. Ik heb ook nog twee WIP's met mandjes liggen..
    Misschien wel weer iets om straks lekker in de tuin zittend te doen.
    Geniet van die prachtige kleurtjes.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een tegenvaller, net over de helft, maar heel erg mooi, dus op naar de tweede helft

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie projecten heb je! En inderdaad, het is veel te leuk om meerdere dingen tegelijk doen. Ik ken het probleem hier ook :P

    Groetjes,
    Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tegenvaller of niet ze zijn mooi de mandjes. Maar ook de kleuren van de andere quilt en de vingerhoedjes spreken mij erg aan.
    fijne zondag.
    groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi wat een gezellig blogje om te lezen! Wel een beetje een tegenvaller als je denkt bijna klaar te zijn en nu blijkt dat je net over de helft bent.......nou ja, het is een leuk werkje, dus nog maar even door :) je vingerhoedjes zijn schattig zeg!!
    Fijne zonnige zondag, groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook net over de helft, is aftellen ! ! ! Dat werkt bij mij vaak positief, ha, ha, ha.
    Je mandjes quilt ziet er prachtig uit !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma