woensdag 26 maart 2014

"Vingerhoedjes",...


Natuurlijk kennen we allemaal de VINGERHOEDJESQUILT van Supergoof (klik),....

Vol bewondering keek ik naar de kleine VINGERHOEDJES die zij zoals altijd zo snel heeft gemaakt.
De kleine stukjes stof die overbleven werden in een schoenendoos gestopt 
en wie weet ooit,....

De schoenendoos zit vol,
HEEL VOL,
 met kleine lapjes waar een paar VINGERHOEDJES uit kunnen worden gehaald
en als je dan op verschillende blogs deze VINGERHOEDJES ziet langskomen,....
*Ü*


Gisteren werd een blokje geknipt voor mijn Dear Jane 
en als ik dan het kleine restje in de schoenendoos leg 
voor ooit een eigen VINGERHOEDJESQUILT,...

Gaat het mis!!

Voordat ik het weet worden er VINGERHOEDJES getekend en geknipt,...

SCHATTIG!!


Wachten jullie samen op de zon?

Zij weten wel waar de zon het eerst in de kamer komt.

Minoes,
de zon komt zo bij jou!!
Niet zo boos kijken naar Boyke,....

Kijk liever boos naar mij 
want ik begin weer wat nieuws!!

Fijne dag!!
Wilma

22 opmerkingen:

  1. Wat herkenbaar! Ik houd me ook al maanden in met niet iets nieuws beginnen en gelukkig helpt Jane me daarmee.
    Minoes heeft het zowiezo beter bekeken want zij ligt bij een quilt en Boyke niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh, dat zou mij nu ook kunnen overkomen, ineens op een zijspoor.. hi hi maar wel héél erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat we bijna allemaal hetzelfde probleem hebben... al die verleidingen op ons pad ;-)
    Heerlijke bankhangers heb je ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh maar dat is geweldig!!! er kunnen nooit te veel vingerhoedjes zijn in de wereld ♥ ze brengen zoveel plezier!!! ziet er al heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach...:0))) nu hebben de lieve Vingerhoedjes jou ook te pakken .... of eigenlijk heb jij ze te pakken ; 0)
    Ik was al heel benieuwd
    naar jou vingerhoedjes .... nu kan ik ze bij jou volgen Leuk !

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gewoon genieten van je "zonde" haha! het is een heerlijk project voor erbij/tussendoor :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach ja, jij ook zoals zovelen onder ons, alsmaar een project erbij, maar leuk!!!!! Ik praat mijzelf ook altijd goed, het kwam nou eenmaal op mijn pad, die projecten hebben een voordeel ,ik verveel mij nooit, veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach maak je niet druk en geniet van je vingerhoedjes!
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze toch geweldig die vingerhoedjes. Staat hier ook nog op de lijst. Had alvast vorige zomer het stempeltje gekocht. Maar ga nu eerst jouw vingerhoedjes volgen.
    Ik wens je er ontzettend veel plezier mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die vingerhoedjes, ik heb ook een doosje vol geknipt liggen en er al wat aan elkaar gezet. En wat geeft het dat je hier ook mee bent begonnen als je er maar plezier in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoon weer een uitdaging er bij.
    Mooie vinger hoedjes worden het zeker eens, en dan een grote lap
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig, ook jij begint 'even' aan iets nieuws. Zo ben ik ook aan (wat) veel projecten gekomen.
    Maar het is ook zo leuk om het quilten even af te wisselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ojee en nu jezelf beheersen dat het geen hoofdproject gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach, het is al eerder gezegd: Zo herkenbaar, maar genieten toch??????

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Minoes moet niet zo jaloers zijn, want zij ligt heerlijk op een quilt, dus ook lekker warm.
    Mijn hondje loopt ook altijd te zoeken naar een plekje in de zon.
    Vingerhoedjesquilt, altijd leuk om aan te beginnen, want je hebt restjes genoeg, dus kan je voorlopig voorruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Same problem – too many temptations, and the thimbles are one of them. I have the shoebox full of the scraps waiting to start also...maybe this summer.
    Happy Spring,
    Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tsja, Wilma... als er nou ook iets aanstekelijk werkt, zijn het wel die vingerhoedjes!!! Wat zijn die van jou mooi! Ik ben er een tijd geleden ook voor gevallen... doe er de laatste tijd te weinig mee... Wie weet geeft dit logje van jou me weer nieuwe inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your thimble quilt will be beautiful. Ingrid is a great inspiration! Now I want to make a thimble quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn ze lief die hoedjes. het is zo leuk om te zien dat restverwerking ook heel mooi kan zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. :o)
    :o)
    ;o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    KEILEUK!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma