maandag 17 maart 2014

"When the Cold Wind Blows",...


De oude schommelstoel van mijn schoonzusje, 
nog uit haar studietijd, 
staat even op mijn handwerkkamer totdat zij of wij hem naar Zwolle brengen,..

Hij stond tijdelijk in een schuurtje opgeslagen voor haar
en zagen dat de stoel grijs uit begon te slaan.
Een goede reden om hem naar binnen te halen 
en ineens hebben we geen haast meer om hem te brengen,..

Heerlijk schommelend vermaak ik mij wel naast de boekenkast,...


Dit weekend werden mandjes gemaakt voor the Trick or Treat quilt.
Ze lagen voorbereid in een mandje 
en voordat je het weet zitten ze weer op het stofje vast,...

Ik had het wel even mogen strijken,...
*Ü*


De top is al een beste aan het worden
en toch moeten nog veel mandjes gemaakt worden,...

Het is wel fijn om dit te doen als je een drukke dag hebt
en niet zoveel tijd of rust voor een Dear Jane blokje,...


De afgelopen winter weinig gedaan aan mijn mandjes.
Zal er waarschijnlijk mee te maken hebben dat er niet vaak een koude wind was,..
;o)

Geen mandjes meer in het doosje 
dus moet er een stofje worden uitgezocht voor de volgende,...

Fijne maandag!
Wilma

14 opmerkingen:

  1. oh wat zijn deze toch ook mooi zeg. ook de stofjes zijn prachtig die je er voor gebruik . jij houd ook van grote quilts he?

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft prachtig om te zien al die mandjes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mandjes zijn het met rustuge kleuren. Staat goed bij de stoel, zonde om die weg te brengen . Lol. Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker relaxen met die heerlijke mandjes :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mij zijn het de in-de-auto en op-vakantiemandjes, heerlijk klusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I have some of those baskets packed away someplace. Yours are beautiful. Maybe soon I will get mine out and start sewing them together. When the Cold Wind Blows is one of my favorite books. Your quilt will be beautiful, and I love the rocking chair by the bookcase!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jou mandjes blijven altijd mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn zo'n mandje naaien als je even rust nodig hebt. In zo'n fijne stoel is het nog leuker.
    Niet te hard schommelen anders gaan de steekjes verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze blijven leuk deze mandjes. Heerlijk om er weer nieuwe stofjes voor uit te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heb onlangs het boek ook aangeschaft... fijne dag vero xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verrukkelijke mandjes, en dan heerlijk appliceren in een schommelstoel... je weet het wel aantrekkelijk te maken! Laat de cold wind maar blowen, wij vermaken ons wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mandjes zijn prachtig. Ik zie je al gezellig in de schommelstoel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er weer goed uit die mandjes. Mooi stoeltje om de quilt overheen te leggen! Past wel bij elkaar. Breng hem nog maar even niet weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je mandjes ook geweldig ♥ wat mooi! mijn allereerste stapjes op quilt gebied waren ook mandjes...dat is echt al jaaaaaaren geleden geweest...het lapje is nooit af gekomen...ik zal er binnenkort eens een logje over schrijven..Die van jou zijn zoooo mooi! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!