maandag 24 maart 2014

"Zwarte Vogels Ontwerp? ",...


Er liggen hier heel wat boeken van Blackbird Design,...
Wat een prachtige quilts ontwerpen de twee dames.

Het sparen van boeken, patronen en stoffen is helemaal mijn ding,..

Een boekenkast vol boeken,..
HEERLIJK!!
Een la vol patronen,...
GEWELDIG!!
Een kast vol stoffen,...
KEIGAAF!!


En tijdens het maken van de mandjes kan ik zo genieten van het boek,...
Het kiezen van de stofjes,...
Het dromen over een quilt die met heel veel mandjes over je bed kan liggen,...

Of als een prachtig behangetje in een kamer,....


Deze week moet ik echt aan de slag met de sterren en blaadjes voor dit blok.

Home Sweet Home van de dames,...

Ook een mooi behangetje lijkt mij zo.

Hopelijk heb ik muren genoeg in het huisje van Kuin,...

Fijne maandag!!

Lieve groetjes,
Wilma

19 opmerkingen:

  1. En als de muren vol hangen, dan kun je nog achteloos over de deuren hangen, of nochalant gedrapeerd over de stoelen,... of het traphekje,....
    Heelijk een echt & prachtig o zo mooi Quilthuis!
    En het poppenhuis,... zucht,...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, ook ik hoop ooit (als ik met pensioen ben ofzo ;) zoveel lappendekens in huis te hebben dat behangen geen optie meer zal zijn ;)
    Fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me ook een mooi boek :o) om in te neuzen !
    en je home sweet home op je poppenhuis :o))
    Veel plezier met al het moois :o)
    Groetjes,
    Simone



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier hoor met al het mooi's...
    heerlijk snuffelen in boeken, aanl apjes en al de lieve mooie Quilts bewonderen :o))

    ( ik wil trouwens echt een zwarte vogel ... blok bij m'n andere blokken verzameling ;o)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je allemaal prachtige dingen ! Is het misschien een idee om een keer een tentoonstelling met je quilts te organiseren ? Ik kom alvast graag !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk als je er zoveel hebt dat je overal en nergens "nonchalant" kunt neerleggen/hangen/draperen :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze huizen quilt van de dames wordt vast ook weer een plaatje!

    Fijne quilt week,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al die mooie boeken, alleen voor de omslag zou ik ze wel willen hebben.
    Maar het lukt je nooit om ze allemaal te maken, dat is wel jammer.
    Maar goed, kijken is toch ook leuk? Als je ze na een jaar weer uit de kast haalt, is het weer leuk om ze te bekijken.
    Het huis raakt vol.... dat is echt een superdelux probleem. Hoe lossen we dat nou op?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk blogje weer en wat is je huisje mooi geworden mooi plaatsje ook voor de foto op het mooie poppenhuis
    Ja ik ben ook verslaafd aan boeken lapjes en patronen en lekker alles lekker nonchalant neer leggen en van genieten
    Fijne maandag groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O jij hebt ook zon droomhuis als ik hier ligt wn hangt overal quiltspul, quklts, lapjes, boeken enz. Gewoon genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat worden die mandjes leuk, en ook vooral het huisje, dit zal vast ook weer een plaatje worden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er geweldig uit!
    Lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhhh wat een mooi huisjes allemaal ♥ en je poppenhuis!!! ik ga ook gauw weer met die van mij verder alleen zitten nu de vingerhoedjes even op de eerste rij! fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, dat wegdromen bij mooie quiltboeken klinkt heel bekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk hè, van quiltboeken kan ik ook zo genieten. Je blok is weer geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes met al die leuke dingen waar je mee bezig bent. Die mandjes zijn schattig maar het kleed op tafel waar ze op liggen mag er ook zijn hoor.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben nog even terug hooor....ik vind jouw huisjes zooooooo mooi...ik heb al heel wat huisjes quilts gezien de afgelopen tijd maar deze springen er écht uit voor mij ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma