donderdag 10 april 2014

"Lieve Schatten",...


Jeanette had een prachtig pakketje met stoffen gewonnen van Amy Butler(klik),
alleen wist ze niet wat ze met al die lapjes kon gaan doen
en of ik er wat mee kon?

Jemig!!
Wat een bofbibs om een pakketje stoffen te krijgen,...


Prachtige felle kleurtjes zijn jullie niet gewend van mij
en toch zijn ze al in gebruik
omdat het wel echte 
jongste dochter kleurtjes zijn!!


Een echte Joseph's Coat is het aan het worden met zoveel mogelijk verschillende stoffen
net zoals Jacob voor zijn zoon Joseph heeft gemaakt,...

Van de week zei ik alweer heel optimistisch dat ik ook een Joseph's Coat wil maken in de "Wilma"kleurtjes.
De gezichten om mij heen keken mij aan alsof ik de dorpsgek was!

Ach, misschien ben ik dat ook wel,..
;o)

Deze dorpsgek gaat weer wat lapjes knippen
want als het kind straks uit haar werk komt wil ze wel weer een nieuw blok zien,...

Fijne donderdag.


23 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Ik ben deze aan het maken met hele felle kleurtjes! Het probleem vind ik alleen om de kleuren juist te plaatsen! Best moeilijk om ze niet te snel naast elkaar te herhalen! Ik gebruik er een fat quarter bundel voor, dus stof genoeg zou je zeggen! Maar kiezen...best moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleurtjes Wilma, het is best leuk om buiten je gebruikelijke kleurenpalet iets te maken. Je bloemen zien er mooi uit. Veel plezier ermee! groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bofkont! wat leuk en lief :0) en zo hebben ze een prachtplekje, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk dat ze bij jou een mooi plekje krijgen! Ben blij dat jij nu de bofbips bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk is dit. Best leuk om eens met andere kleurtjes te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè, dit patroon hebben wij op de regiodag van het quiltersgilde gehad en staat nu ook op mijn verlanglijst! Wordt mooi en idd weer eens wat anders dan Wilma's kleurtjes, is ook wel eens leuk toch!?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook wel eens leuk om andere kleurtjes van jou te zien. En helemaal leuk als je ze krijgt en er je dochter blij mee kunt mzken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt lief!!! En wat wordt het leuk!
    En och, als dorpsgekken onder elkaar...... dan vinden we toch alle soort stofjes mooi met zo'n lief patroontje??!
    Geniet ze vooral!!
    Groetjes van de dorpsgek uit Ommen, Ria. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Felle kleurtjes... ook niet echt mijn ding, maar bij anderen vind ik het altijd wel leuk, en als je je dochter er nu een plezier mee doet, dan doe je dan gewoon.
    Bofbibs... grappig woord is dat, ken eigenlijk alleen maar bofkont, maar bibs is wel netter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niks leukers dan bezig zijn aan heel veel verschillende projecten. Ik herkens dit zo..en ja ...Mark zijn verhaal zit ook bij mij nog op mijn netvlies, we waren toen net terug in Nederland. Maar ik heb het gemist, al die mooie maaksels van jou! Ik heb er weer erg van genoten Wilma!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a beautiful layout, love the design and colourcombination.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig cadeau en wat een mooie quilt wordt dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk.
    Kijk je even op mijn blog,je won de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo ook een soort van sinaasappelschillen!!! Leuk!
    Veel combineer plezier,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha, daar ben je gelukkig weer. Ik miste je al, maar ik zie dat je druk bezig bent met weer een nieuw project. Ja, het zijn geen echte Wilma kleurtjes. Ik zou ook benieuwd zijn hoe het zou uitzien in jouw kleurtjes. Maar zoals altijd, vind ik dit ook weer mooi. Lieve groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma, thuis gekomen viel het kwartje helemaal. Ben wel nieuwsgierig voor welke quilt jij die kingsize batting gaat gebruiken :)
    Leuk die frisse kleurtjes!

    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Wilma,
    Het is soms inderdaad wel leuk om een keer andere kleuren dan gewoonlijk te gebruiken, maar ik vind jouw eigen kleurenpalet wel altijd ook erg mooi. Het past ook goed bij de sfeer in je eigen huis.
    Hartelijke groet, Patricia
    P.S. Ik ben ook altiljd met te veel projecten bezig en heb nog veel in de kast liggen. Het afgelopen jaar zei ik steeds dat ik nu wat meer projecten af wilde hebben voordat ik weer iets nieuws begon, maar ik ben nu toch gezwicht voor de Dear Jane die we met onze hele Bee maken. Ach, dan ben ik maar de dorpsgek uit Oegstgeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    Mis je berichtjes. Het gaat toch wel goed met jullie?
    Gr. Een meestal stille lezer, Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma