woensdag 2 april 2014

"Natuurlijk met gordijntjes",...


Het is alweer 4 1/2 jaar geleden dat we richting Rotterdam reden naar de handwerkbeurs,
18 oktober,...

Een heerlijke zonnige dag en terwijl we in de auto zaten
waren we aan het dromen over een VW busje.

We zagen ons in de toekomst met een busje heel Europa door rijden.
Marc achter het stuur en ik ernaast omdat er natuurlijk lapjes genaaid moeten worden,...

Alleen werden we tegen de avond snel uit dromenland geholpen 
en reden we met een vliegende vaart in een ambulance naar Nieuwegein waar Marc aan een scheur in zijn aorta werd geopereerd,...

De kans dat hij de zon weer zag opkomen was zo vreselijk klein,....


De dromen voor de toekomst maakten plaats voor het leven per dag 
en genieten van ieder moment dat je de zon op ziet komen.

Na al die jaren heeft Marc met zijn kleinzoons een heus VW busje gemaakt 
en dromen wij stiekem weer een beetje over de toekomst,..

Marc achter het stuur en ik met mijn lapjes ernaast.

Zie je ons al door het raampje heen zitten?


Ja, Boyke,...
Jij mag ook mee.


Er moet toch iemand de lapjes showen?!

Lieve groetjes,
Wilma

29 opmerkingen:

  1. Dat het maar werkelijkheid mag worden Wilma. Wat hebben jullie toen enorm veel geluk gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo mijmeren.... en voraal genieten van elke dag met elkaar (zekernaalleswatergebeurdis..)
    Het is jullie gegund, hoor!
    Lieve Boyke.....
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zo'n volkswagen busje... ik vind ze ook zó leuk!! Ik zie jullie al helemaal zitten hoor. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop dat het geluk aan jullie kant is en anders er lekker over mijmeren heeft ook wat fijn dat het nu goed gaat.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great post, and the van too. Your thimbles are growing so fast.
    Greetings from Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige droom. Ik hoop dat hij uitkomt voor jullie en dan heerlijk aan de vingerhoedjes zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gun jullie een campertje( vw. busje is leuk, maar 'n beetje meer ruimte is ook heel fijn) en inderdaad het liefst dat manlief achter het stuur zit zodat wij heerlijk met de lapjes in de weer kunnen zijn, ff wat boodschapjes en je dag niet meer stuk, ik hoop dat het lukken mag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet het nog was nog maar net in blogland. En niet wetende dat Ik het zelf ook zou mee maken, scheur in linkerkrans slagader. Maar goed we zijn er gewoon nog:) dus hup ga die auto zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het nu weer wat beter met je man gaat.
    Zo'n mooie droom kan toch zo maar in één seconden over zijn...
    Wie weet toch nog een keer een VW busje kopen en heerlijk gaan rijden.
    Maar deze van Lego is ook een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk blijven dromen hoor. Koester maar het geluk dat jij en Marc nog samen kunnen dromen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zo'n busje. Altijd goed om te dromen en af en toe een droom waar te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dromen van zo'n mooi busje is al leuk!
    Maar wie weet komt het er ooit van.
    Of gewoon een keertje eentje huren?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als jullie t gordijntje eventjes opzij schuiven zie ik jullie zitten hoor !:0))

    Veel geluk saampjes gewenst :0))

    Groetjes,
    simone

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En je vingerhoedjes lijken nog kleiner ?
    Lief hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop voor jullie dat deze droom snel uit mag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wie weet komt het er nog eens van! Gelukkig kunnen jullie er nog samen over dromen.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig busje gemaakt, en ik hoop dat jullie droom uitkomt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hoop dat jullie vele kilometertjes mogen gaan maken in jullie toekomstig huisje op wielen, dromen is zo mooi, en als je droom dan ook nog uitkomt.... ik duim voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja hoor ik zie jullie al zitten! Ik hoop dat je droom gauw uitkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn nog te kunnen dromen, van de bus, en misschien word het nog eens echt ook.
    Mooi de vingerhoedjes
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, ik weet het ook nog van toen.wat fijn dat het allemaal zo goed is gekomen !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En ga lekker dromen van een busje, ik hoop dat het ook werkelijkheid voor jullie wordt !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heftige periode zal dat geweest zijn...wie weet ooit toch nog een echte VW bus :0) die lapjes moeten Europa nog wel even zien, natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kan me het nog goed herinneren van 4,5 jaar geleden.
    Gelukkig kunnen jullie weer samen verder dromen van een VW busje en zijn dromen niet altijd bedrog.
    Dit is een leuk voorproefje. Ik zie jullie al rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi, ontroerend, verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Blijf dromen!!!!!! Doen wij ook en het bevalt prima :-))))))
    Heerlijk als ze dan in de toekomst ook nog eens uitkomen en voor nu is die Lego bus helemaal geweldig!
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een ontroerend volkswagenbusje... Ik weet het nog goed, die dag in oktober... Wat heb ik toen voor jullie geduimd. Hoop dat jullie samen nog lang gelukkig blijven, mét dromen en met prachtige lapjeswerkstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Wilma.

    Even langs deze weg. Klopt het dat ik het patroontje van het Sintquiltje nog niet ontvangen heb?

    Mijn email: colourythings@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat schattig dat busje ♥ en wat groeien je vingerhoedjes!! en die lieve schat Boyke...wat een koppie joh!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!