vrijdag 16 mei 2014

"Oma's Appeltaart",...


Bij ons in de gezellige, toch wel wat rommelige keuken is een muursticker komen te hangen.
Een collegaatje van Marc heeft een printer die de mooiste stickers kan printen en verraste mij al met een sticker voor buiten,...

Zo kwam Marc op het idee om deze sticker bij haar te bestellen,...


Kijk, staat het niet gezellig?

Je kan hier op facebook (klik) wat ideetjes bekijken,....


En voor Oma's Appeltaart heb je natuurlijk appeltjes nodig.
Een middagje knutselen en je hebt er zo twee klaar,
een stokje uit de tuin
en een knoop aan de onderkant.
Heb ze gelijk op papier gezet en staan op de pagina patronen.
Wil nog wel wat appeltjes maken totdat,....


Ons jongste kind een pakketje ging bestellen bij Atelier Bep.
Ja, dan moeten de appeltjes maar weer even wachten toch?

Fijn weekend,


10 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettende leuke stickers zeg! Geeft een thuisgevoel :) ik heb ook even op de fb pagina gekeken, leuk. Hebben ze ook een website?
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die sticker, hoop dat je al die leuke dingen vaak kunt doen deze zomer in de tuin.
    Snoezige appeltjes zijn dat, jammer om ze op te eten.... o, dat hoeft ook niet, alleen van genieten :-)
    Lekker aan het leuke popje beginnen terwijl je in de tuin zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stickers heb je in de keuken hangen nu. De appeltjes zien er uit om in te bijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooooo wat vind ik die stickers LEUK, maar ik mag het jammer genoeg niet van mijn DH, anders zouden er wel links of rechts wat stickers plakken. Maar ja, je kunt niet alles hebben, dus geniet ik ervan nu bij jou. HEEL LEUK!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk die stikker.
    Had al gekeken of ze een site hebben haha.... maar lees net nog van niet.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Die muurstickers zijn helemaal in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blog heb jij. Mooie dingen zijn er te zien hoor. Ik ben net begonnen met quilten, dus ben een beetje aan het rondkijken. Ik kom vaker bij je langs hoor. En ik ben ook met een mandjesquilt bezig. Maar nog laaaaang niet op de helft

    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!