woensdag 28 mei 2014

"Zal mijn spaarvarkentje maar vast gaan vullen",....


Wat een weertje, hier in ons kikkerlandje,...
De regen lijkt maar niet op te houden hier in ons Gelderland.

Wel een heerlijk weertje om binnen aan de slag te gaan met mijn Nearly Insane quilt,....


Een rand is gemaakt en het vergt net weer wat meer tijd dan ik in gedachten had.
Een vrolijke slinger is het geworden en zo spannend om aan de top met al die gekke blokjes te zetten,..


Het werken aan de zigzag rand is wel heerlijk om te doen en toch mis ik het maken van deze gekke blokken wel.

Niet die met die met al die kleine stukjes, volgens mij was het nummer 8,...

Ben wel erg blij met deze keuze.
Het wit en crème met het rode zigzag erin.


Zo, 1 zigzagrand klaar,
nog 3 te gaan,....

Kan ik ondertussen mijn spaarvarkentje wat gaan vullen want er moet nog een mooie stof gekocht worden voor de buitenste rand en achterkant,..

Ach, wat vervelend nu weer!
;o)

Fijne woensdag.


15 opmerkingen:

  1. Wilma,ik ben op vakantie nu na 5jaar in Drenthe.En wij hebben sinds maandagmiddag voor het laatst zon gehad,vanaf toen tot nu regen,regen en onweer.Maar dat mag de pret niet druk,ik heb de vingerhoedjes geknipt mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De rand wordt prachtig. De kleuren die je gebruikt vind ik altijd een heerlijke warme uitstraling hebben.
    Hier in Twente komt de regen ook al de hele dag met bakken uit de lucht.
    Wat heerlijk toch dat wij zo'n mooie hobby hebben met dit soort dagen is het geen straf.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt je rand mooi ! Nooit erg om voor stof op pad te moeten toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je rand wordt erg mooi, en stof shoppen is nooit verkeerd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bah, stof kopen. Daar hebben we allemaal zo'n hekel aan!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He ja, stof kopen, wat een straf ;-) ! Wordt mooi, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat hebben wij toch een nare hobby. Maar ja wie "A" zegt.....
    Mooie rand is het hoor,

    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat mooi die zig-zag rand er omheen. Wel natuurlijk een beetje saai omdat het steeds hetzelfde is met hetzelfde stofje.
    Maar dat is niet anders, zou toch leuk zijn als de top straks af is.
    En dan lekker weer naar de quiltwinkel....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en dan na te denken waar je het varkentje gaat legen.......ook al een deel van de pret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zigzag is echt prachtig, past er volkomen bij.
    Wat erg voor je dat je weer stof moet gaan kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja ik kan je helemaal volgen.
    Niets zo verschrikkelijk dan stofjes kopen.
    ;-)
    Wat een mooie quilt word dat.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel vervelend om lapjes te moeten kopen en je varkentje te legen. Die mooie rop kan toch best zo over de bank ;)?
    Nee hoor, maak hem maar af. Veel te mooi om dat niet te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, deze quilt is wel erg mooi. Ik wordt er warempel stil van.
    (En dat wil bij mij wel iets zeggen ! ; ) )

    BeantwoordenVerwijderen