maandag 30 juni 2014

"M&M's",...



Wat heeft iedereen gisteren genoten van het voetbal 
en natuurlijk van de M&M's die in deze gekke M&M zitten,...

Voor iedereen een klein feestje om zijn arm naar beneden te doen 
en in je andere hand lekkere M&M's te krijgen.

Het blijft ook een klein feestje als de M&M alleen uit de kast mag komen als oranje moet spelen,...


Deze oma luistert meer naar het voetbal dan dat ze kijkt,....

En als de ogen eventjes niet naar het patchwork kijken,
kijken ze naar haar kleinkinderen,
die zo vreselijk genieten van het voetbal
en natuurlijk de M&M's,....

MM,....
daar geniet oma weer van!!


Omdat mijn baby Jane een beetje stil lag 
heb ik dit weekend twee blokjes gemaakt,...

G-1 en G-2 
en deze laatste deed mij een beetje denken aan Nearly Insane die,
geloof het of niet,
jammer genoeg,
alle blokken klaar zijn,.....


Zo 6 hele blokken klaar 
en dat terwijl het patroon aangeeft dat je 49 blokken moet maken,...

Hopelijk gaat het voetbal nog even door want het schiet wel lekker op om alleen te luisteren.

En anders begint straks ook weer het wielrennen,
ook heerlijk om naar te luisteren,...

Fijne maandag,

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk is dat, he?! Zo genieten van je kleinkids en trouwens ook van je kids.... ;)
    Ondertussen lekker steekjes zetten en samen meeleven met het oranje elftal, wat zo ontzettend goed z'n best doet!! En dan die goals......... :D ...... iedereen de lucht in!! Ik kon m'n naald gisteren maar net in m'n hand houden....!!! Haha,wat geweldig!
    Geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke projecten waar je mee bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo is het maar net. helemaal mee eens!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch om zo overal van mee te kunnen genieten en toch bezig zijn met handwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo herkenbaar! Hoe spannender het voetbal, hoe harder er hier gehandwerkt wordt! Erg mooie blokken overigens...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your baby Janes look very pretty in those soft colours and I love your other blocks too, looking forward to seeing them all joined together.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n leuke M&M automaat heb ik nog nooit eerder gezien! Lijkt me een heerlijk bezit, ook zonder kleinkinderen :-)
    Maar nu even iets heel anders: ik stuurde gisteren een e-mailtje naar m.w.kuin@hetnet.nl.
    Het bericht kwam terug met de mededeling dat het niet kan worden bezorgd. Wat heb ik verkeerd gedaan/wat is het juiste e-mailadres?

    Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je een mailtje verzonden en toch het idee dat het niet aan is gekomen,...
      Mijn nieuwe email is w.j.kuin.maassen@gmail .com
      Andere provider en daarom geen het net meer,...
      :o)

      Verwijderen
  8. een hele speciale M&M dus :0) heerlijk als je de rust tijdens Oranje kunt vinden om nog even wat steekjes te doen...ik kan het niet: de spanning ;) mooie blokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat leuk het mm mannetje, ik hoop dat hij nog een paar keer tevoorschijn mag komen. Je jane blokjes zijn mooi net als de andere blokken mooie kleuren gebruik je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldige traditie, daar mag je hopenlijk nog heel lang van genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer eens naar je ((((zwaai)))) -en, pas een stuk terug gelezen. Je bent lekker bezig en zo leuk hoe je met boyke sport.

    Heerlijk genieten die kleine mannen !

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma