woensdag 6 augustus 2014

"Gerommel",...


In mijn quilthuis is het natuurlijk heel gewoon dat er hier en daar stapeltjes liggen met stoffen,
projecten waar aan gewerkt wordt 
en heel veel mooie boeken
en patronen liggen,.....


Deze zonnebloemen zijn zo leuk om te maken 
dat er wekelijks wel een bloemetje gemaakt wordt
en wordt besloten om die prachtige broderie stof met roosjes toch te gebruiken,...


Even tussendoor met Boyke naar onze dierenarts waar de hechtingen uit zijn achterste werden gehaald.

Wat zeg je?

Nee, dat bot is niet onze dierenarts!!

Onze gekke rare halve Beagle vond het leuk bij de dierenarts,..


En als ik dan in mijn lappenkast duik voor de volgende zonnebloem zie ik daar juist dat prachtige roosje wat zeker gebruikt moet worden,...

Nee, bij mij geen kleurschema's en stofschema's.
Gewoon pakken wat ik zie 
en doorgaan totdat ik geen zin meer heb in deze blokken,.... 


Hier in het huisje van Kuin wordt gewoon wat aangerommeld
en wees eerlijk,..

Dat ziet er toch heerlijk uit al dat gerommel?!

Fijne avond alvast,..


18 opmerkingen:

  1. Je zonnebloemen zijn prachtig!
    Die rozenstofjes zijn zo leuk.
    Na een bezoekje aan de dierenarts, heeft hij zo'n bot wel verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, van mij mag je wel zo door rommelen. Ze zijn erg leuk zo met elke keer weer een andere tint.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar hoor Wilma, dat rommelen! Prachtig zijn ze, je zonnebloemen. Erg mooie stofjes. Fijn dat het weer goed gaat met Boyke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, dat boek ken ik!! Daar heb ik mijn eerste blok uitgemaakt samen met jou.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook bij mij is het herkenbaar, dat lekker aanrommelen!Je zonnebloemen zijn prachtig!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel gemoedelijk en gastvrij uit! Mooie zonnebloemen,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke bloemenblokken zijn dat. Lekker he dat rommelen met lapjes. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dit soort "rommeltjes"..;0)
    Rommel nog maar lekker verder......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige zonnebloemen! En blij dat de hechtingen weer verwijderd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi die zonnebloemen en heerlijk dat aanrommelen.Niets moet alles mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wilma, your work is so fantastic as always. Love your little dog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love your blocks, they look so pretty all together
    Kathie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Laat ik nou zelf in het boek staan met mijn blauwe quilt!!!
    Ik volg je al tijden, mooie dingen komen onder je handen vandaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh heerlijk aan rommelen ja ik doe het ook . je zonnebloemen zijn geweldig. ik ben met de kompas bezig die er in staat.
    geniet er maar van .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zo'n boek en mooie blokken. Boyke ziet er weer vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Rommel jij maar lekker verder, je bent er meesterlijk in! Prachtige zonnebloemen in schitterende stofjes uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!