maandag 11 augustus 2014

"Het midden!!",...


Op heel veel bloghuisjes zie je de blokjes van Sjaantje voorbij komen.
Toch bijzonder dat deze quilt eigenlijk altijd maar doorgaat,..

Zoveel baby Janes liggen op bed, 
hangen aan de muur,
liggen nonchalant ergens vreselijk mooi te wezen,....

En zoveel baby Janes zijn er nog in de maak,...


Zo worden er hier ook weer blokjes gemaakt 
nadat ik eventjes met andere projecten bezig ben geweest.

De ster met de kleine ster in het hart zie je op veel bloghuisjes voorbij komen.

Zo,
zie je wel hoe klein dat sterretje eigenlijk wel is?


Het blokje waar vaak mee wordt begonnen 
omdat dit het middelste is van de 169 blokken,
is hier alweer blokje nummer 85 die gemaakt is.

Jemig nummer 85 alweer,...


Daarna moest er een ster gemaakt worden wat nog wel in mijn systeem zit
en bijna met de ogen dicht gemaakt kan worden,...

Wat is er toch vreselijk veel moois te maken in het wereldje wat patchwork heet!

Fijne maandag, allemaal!!


16 opmerkingen:

  1. Ja Jane is toch wel een uuitdaging voor iedere quilter, Vind je sterrenquilt in de ring toch echt een plaatje. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je Dear Jane blokjes. Maak je hem ook in rozenstofjes? Ik maak hem van allerlei verschillende rozenstofjes. Ben helemaal vlieft op jouw mooie stofjes. Veel succes met je kleine en grote sterren. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had eerst niet zo'n zin om aan de Jane te beginnen. Ja, dan zien je overal om je heen op blogs en facebook blokjes verschijnen. Dan koop je het boek en ach kan ook wel een blokje proberen. En dan gaat het mis. Van de ene op de andere dag ben je verslaafd. Maar dat mag helemaal niet, want ik moet nog een heleboel andere dingen afmaken. Maar je gaat maar door hé! Moet wel want overal zie je weer andere mooie quilts voorbij komen en die wil je ook.........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precioso trabajo, unas estrellas maravillosas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blokjes zijn heel mooi. Ik hou erg veel van de stofjes die je gebruikt.
    Ook je grote sterrenquilt is prachtig.
    Het is toch bij iedereen blijkbaar hetzelfde, je begint met je eerste Jane blokje en je bent onmiddellijk verslaafd. Leuk toch.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hebben wij toch een heerlijke hobby en zijn niet voor een gat te vangen want er is altijd wel iets wat gemaakt of afgemaakt moet worden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze erg mooi en de stof is heel mooi erbij gezocht. Wat heerlijk om eraan te werken lijkt me dat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Wilma ook bij jou ziet het er prachtig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blokjes heb je er weer bij.Ooit wil ik de DJ ook eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je al ver. Ik schuif de ster in ster nog even voor me uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! A G6 very well done!
    Happy sewing, Carmen María.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi veel blokjes al gemaakt, ze zijn prachtig
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat baby DJ blokje zo in die armpjes van Beer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een mooie blokken en wat vind ik je kleur keuze toch altijd mooi!
    Ik zie dat de Hope quilt ook onder handen is.
    Prachtige quilt is dat toch.
    Ik heb het leuke koffertje ook met inhoud ,dus eens zal ik er ook aan beginnen, maar het is wat je zegt er is zoveel moois te maken.
    Tja we zijn bevoorrecht met zo'n geweldige hobby!
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze wordt prachtig, Wilma, jouw Jane! En inderdaad... wat zijn er toch veel mooie dingen om te maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!