woensdag 27 augustus 2014

"Piepertjes bakken",...


Wat is er lieve eigenwijze halve Beagle?

Wil jij zo graag een sperzieboontje eten?

Groente schoonmaken doe je hier in het huisje van Kuin nooit alleen,...


Bijna tijd om een nieuwe koekenpan  te gaan gebruiken,...

Mijn jongste kind vroeg zich al af of zwart niet mooier was want die lagen ook in de winkel.

Ach, 
wat maakt een kleur nu uit,
 was mijn antwoord,...


Het gezinnetje hier is meer van het zwart, grijs en wit,
terwijl ik zo van het wit met rood houd,....

Het staat toch gezellig, zeg!!

Koken wordt er bijna leuk van,....
;o)


Vanmiddag toch even wat anders gedaan dan een Sjaantje blok maken 
want mijn jongste kind wil zo graag een quilt door haar moeder gemaakt,.....

Ik ga nu eerst de piepers bakken in mijn mooie rode koekenpan.

Eet smakelijk!!

9 opmerkingen:

  1. Mmm lekker gebakken piepers! Ik ben ook van t rood, veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook erg van kleuren, word er gewoon gelukkig van. En rood is 1 van mijn favorieten !
    En wat is het toch leuk dat jouw kind zo graag een quilt wil die door jou gemaakt is !
    Bij mij thuis staan ze er niet om te springen, helaas. Ik zou best zo'n stoere blokkenquilt willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rood/wit mooi hoor !
    Wat een mooie quilt top heb je daar op de stoel liggen.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh, die ogen, wat een schat van een hond(de quilts zijn ook mooi hoor hihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou die piepers zullen vast lekker gesmaakt hebben!
    Leuk wordt de quilt voor je dochter, mooie vrolijke kleuren, houd ik wel van!

    Fijne dag, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt dat een mooie quilt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie quilt voor je dochter. Hier staan ze spijtig genoeg ook niet te springen voor een quilt ...
    Rood en wit blijft altijd mooi.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn dat er bij jou nog kinderen zijn die een quilt van je willen, en het is een schitterend quilt
    Wat een dot van een hond
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma