maandag 18 augustus 2014

"Prachtig rood",...


Natuurlijk kwam er nog allerlei lekkers in het biscuitdeeg 
en werd hij versierd met marsepein voor de jarige voetballer,....

Hij heeft niet door gehad,
omdat hij zo met de voetbalschoen van marselein bezig was,
dat oma heel stom de strepen van het shirt verkeerd had gemaakt 
en dit dan ineens niet meer het shirt van Ajax is!!
*Ü*


Niet alleen de taart werd afgemaakt,..

Na heel veel uurtjes zijn deze twee kanjers ook klaar.

Oh, zie je in het hangende fotolijstje die twee andere kanjers van mij toen ze nog wel wat jonger waren?


Deze twee kanjers hangen nog eventjes in de kamer 
omdat ze wel erg leuk zijn
en misschien blijven ze zelfs nog wel hangen tot na de decembermaand.


De stofjes heb ik al weer een tijd geleden gekocht op een gezellige markt
en hier nooit echt wat mee gedaan.
Dat kwam nu wel goed uit  dat er nog zoveel stofjes lagen te wachten op een bestemming,...


Het advent mannetje lag op de bank 
en werden er 24 zakjes aan zijn broek genaaid.
Gelijk zag deze gekke halve beagle kans om er heerlijk op te gaan liggen,..

Het advent mannetjes schrok wel even dat deze gekke halve beagle dan begint te kreunen en grommen van genot,....


Deze kleine Maileg poppetjes blijven nog maar lekker op de openhaard staan,
daar hebben ze in ieder geval geen last van die gekke halve beagle,...

Oh, je weet niet hoe groot 1.45 meter is?
Kijk, zo groot!!


Hahaha,... tot mijn neus!!

Fijne maandag,

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn zo leuk maar dan ben jij ook niet groot.ik ben 180.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke poppen zijn het toch. Om jaloers op te zijn. Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben gek op die poppen, heel erg mooi!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi wat een leuke foto, geweldig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lievé hemel, dat ze zo groot waren, had ik niet verwacht! Ze zijn ontzettend leuk, ik ga er ook maar eens over denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig ik heb het zelfde kastje en boven heb ik al een hele tijd het patroon liggen van de twee kanjers :-). Ze zijn wel erg leuk moet er toch eens aan beginnen.
    Groetjes Rietje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma