maandag 4 augustus 2014

"Vakantie groetjes",...


Nee, we waren niet echt op vakantie hoor.
3 hele weken heerlijk thuis aan kruimelen samen met mijn maatje.
Ineens de hort op willen
en je van niets wat aan te hoeven trekken,
dat is toch zeker ook vakantie houden
en al helemaal met dat prachtige weer,..


Een mandje met wat heerlijke kleine lapjes stof op tafel,
dat als je iets te doen wilt hebben
je snel iets kan pakken.

Alleen als je echt zin hebt om wat te doen.


Een prachtig blikken koffertje om de kleine mandjes van 7 cm in te kunnen doen,
gewoon om ze te bewaren voor als ze straks gezellig aan elkaar komen te zitten.


En dan toch na 3 weken vakantie zijn er 14 mandjes gemaakt
en misschien wel een beetje raar
maar toch ben ik weer helemaal FLIEFT op deze lieve kleine mandjes,....


Wat niet was afgesproken deze vakantie
en er tussendoor kwam,
is onze lieve, gekke halve Beagle,...

Op zondagochtend bij de dierenarts omdat hij in zijn achterste was gebeten.
Een grote gapende wond die onder een narcose behandeld moest worden.

Nu een week later mogen de hechtingen er bijna uit
en is onze lieve, gekke, halve Beagle helemaal de oude
en heeft er niets aan over gehouden
dan alleen die hechtingen in zijn achterste,...


Nog even een fotootje van de kleine mandjes,
die zijn me toch leuk!!

Mijn maatje is weer naar het werk vandaag
en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog wel in de vakantiemodus sta.

Psssttt,...
niet tegen mijn maatje zeggen hoor
die nu zo hard aan het werk is,...


17 opmerkingen:

  1. Ook thuis kun je vakantie vieren, goed zo! Mooie mandjes, ik vind ze er altijd zo gezellig uitzien. En beterschap voor je Beagles bips!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lekker thuis vakantie vieren en je hebt alles bij de hand ,niet dubben van neem ik dit of dat mee.Wat zijn de mandjes schattig en gelukkig knapt je hondje weer op.Neem nog maar even een klein beetje vakantie,ik zal niets tegen je maatje zeggen.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap aan Boy. Wat heerlijk dat je kunt genieten thuis van de vakantie. Ik wil altijd weg, dan kom ik pas tot rust. Thuis gaat alles gewoon door, wassen, koken enz. Dat wil ik nu juist even niet in de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    na een paar weken aan zee vind ik het ook heerlijk om weer thuis te zijn, gezellig met een handwerkje in de tuin, kan ik ook erg van genieten. En wat een schrik zo'n erge beet voor Boy, heel veel beterschap voor hem. En ik zal zo stil zijn als een muisje Wilma want mijn maatje gaat morgen weer aan de slag, ssssst......en je mandjes zijn zooo klein maar heel erg mooi!
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Wat een heerlijke vakantie heb je dan zo maar, hè?
    Ik heb je al vaak proberen te mailen om mijn adres door te geven, maar je mail doet het niet. Ik krijg de berichtjes terug. Mail jij mij? u2-me@hotmail.com
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je mandjes en genieten van de vakantie zonder ergens heen te gaan kan ook leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja heel fijn zo vakantie houden
    Mooie mandjes
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, het is meestal even omschakelen als de vakantie weer voorbij is. Koffers en tassen uitpakken, wassen draaien e.d. Gelukkig hadden jullie daar geen last van, wat het in en uitpakken betreft dan!
    De mandjes zijn erg leuk.
    Geniet nog maar even na. Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat zielig voor je hondje dat hij is gebeten. Zal best wel angstig zijn als hij de hond weer tegenkomt.
    Was bij het eerste fotootje al verliefd op dat mooie koffertje.
    Echt een snoepie, net als je mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n vakantie thuis. Even een keer niet van alles moeten.,Carpe diem. Met zulke mooie mandjes om je heen zou ik nog maar een poosje in de vakantiemodus blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het liefste wat ik doe , lekker thuis alles kan en niets hoeft.
    Lekker spelen met lapjes, dat kan ik best lang volhouden.
    Hou jij ook nog maar even vol want je mandjes zijn zo leuk.
    Ik zal het niet verder vertellen aan je maatje!!!
    Fijne week verder.
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, deze mandjes in Shakerstyle vind ik ook zo mooi. en het lijkt me zo'n mooi tussendoorwerkje, iets wat je gemakkelijk oppakt als je weinig tijd hebt en dan zijn er ineens weer een heel stel af zoals bij jou.
    Maar ik heb nog wel andere projecten liggen die ik nou echt eerst wil afmaken.

    Wat zielig voor jullie hond dat hij zo gebeten is. ik hoop dat de wond goed en snel geneest zodat ze weer snel lekker mag rennen.
    Nog een fijne vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke plaatjes van een schattig trommeltje mooie mandjes en een lieve hond.
    Vakantie moet goed voelen en dat zit hem niet in het aantal Km. die je van huis bent.
    Heb je mijn mailtje wel ontvangen m.b.t. het oud papier?
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij gaan ook heerlijk thuis vakantie vieren. Lekker rommelen. Geef Boyke maar een aaitje want dat heeft hij wel verdient. Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klinkt heerlijk Wilma en mooi weer is het zeker. Wat zielig voor jullie viervoeter, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zo'n vakantie, die mandjes hebben weer echte Wilma kleurtjes, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat noem ik nog eens een mooie invulling van je vakantie. En die mandjes? Ja, ik kan me goed voorstellen dat je daar flieft op bent. Ik hou mijn mond wel hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!