maandag 1 september 2014

"100 blokjes,...Jubilee",....


 Voor iedereen die het nog niet zat is,....
zijn hier nog wat baby Jane blokjes.

Voor iedereen die het wel zat is,...
tot het volgende berichtje.
;o)

De afgelopen week werden de volgende blokjes gemaakt,..
H-10 Ben's Bowtie, H-11 Piercing Rays, H-12 Hanna's Hearts en H-13 Farm Fields maakt de rij weer compleet 
zodat die aan de top kon komen.


Niet zo goed te zien zo op de bank,....

Melissa!!
Kun je de top even hoog houden?


104 blokjes zijn klaar 
en als je dan op de dearjane pagina kijkt 
kun je lezen dat dit Jubilee is,....
100 blokjes klaar.
Op naar Platinum,... 130 blokjes


I-1 Ralph & Nelda's wedding, I-2 Kaye's Courtyard en I-3 Family Album,...

Ben helemaal in de ban van deze blokjes.
Stofje uitkiezen bij een blokje
en met veel schik wordt die dan weer gemaakt.

I-4 ligt al geknipt klaar 
en zal mij daar zeker weer mee vermaken als mijn twee prachtige kleinkinderen vanavond weer naar huis zijn.

Als je toch bent gebleven om de blokjes te zien,...
een fijne dag!!


15 opmerkingen:

  1. Lekker hoor, over de 100!
    Veel plezier met het maken van de rest.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What beautiful colors...so soft. You will be finished before you know it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf jouw kleuren nog steeds erg mooi vinden en bij de Dear jane komen ze helemaal goed uit !
    Wel al een prestatie omn er 100 te hebben gemaakt.ik probeer nu richting de 39 te komen, dan heb ik 3 banen af. Jij nog veel plezier met de rest !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blokjes zijn prachtig. Je hele quilt is prachtig. Zo'n mooie kleuren, da's genieten.
    Veel plezier nog met het verder maken.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan echt niet genoeg krijgen van zulke mooie blokjes. Ga dus maar rustig nog even verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het helemaal geweldig om naar je blokjes te kijken, Wilma.
    Wat heb je er al veel, en echt ... ik word ze nooit zat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, je blokjes vervelen nooit
    Succes met de volgende serie
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh als ik dit weer zie ..denk ik..( voor de zoveelste keer)..die pak ik ook weer even op!!..vooral dat "even"hé...je begrijpt het al...ben zo weer afgeleid.....het wordt tijd dat de dear jane club weer begint...;0)
    Nu zit alles naar me te roepen en te lonken.....
    En jij...gaat gestaagd verder en kijk nou eens wat voor mooie blokjes weer!!!
    Fijne dag..;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een feest van herkenning, en wat worden ze mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je 100 blokjes. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd en op naar de volgende 100 prachtige blokjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooooohhhhhh.... lieflieflief!!!!
    Zucht...... mijn Jane roept uit haar bakje.......kannogniet....hum...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Wilma, ik moet ( nee ik moet niets natuurlijk) ook weer eens verder. Ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig zijn ze geworden en wat een fantastische vaart heb je er in daar hou ik van als je dan begint ga dan door idee .eh he ja die van mij hangt over de stoel moet verder aan ge quilt worden maar de antieke hexjes zijn zo leuk !!! als het kouder wordt ga ik echt verder .

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!