zaterdag 11 oktober 2014

"Hoi!!",...


Wat ben ik lang stil geweest in mijn huisje op het internet!!
Kan mij niet heugen dat ik ooit eerder zo'n zin had om niets te doen ,...

En nu zou je denken dat ik zoveel gedaan heb 
en het eelt op mijn vingers heb van het patchworken,....

Oh heb je trouwens zin in een kop thee?
Wat een vreselijk warhoofd ben ik toch, soms,...
*Ü*


Als ik heel eerlijk ben heb ik niet veel gedaan aan de quilts die hier liggen,...

Was aan het haken
en misschien ken je het dan ook wel,
dat je iets tegen komt 
en het gewoon moet hebben!!

Zo kwam ik de Lalylala poppen tegen 
en is deze beer Bina gezellig in ons huisje komen wonen,....

Gehaakt met sokkenwol en katoen 
en is ongeveer 30cm groot,...

Wil je nog thee
en de andere patronen zien die ik heb?
Dan zet ik de stroopwafelcake even in de oven,.....

Fijn weekend
en 

11 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaa dat wil ik!
    Wat gaaf & LIEF!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alleen deze pop, maar ook je muis en giraf zijn ontzettend leuk haakwerk, en mmm.... lekker stroopwafelcake!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A wat een liefje dat hij gezelli bij jullie mag wonen en ja lekkerrr thee met stroopwafelcake
    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk beertje,
    bedankt voor de thee,
    als de cake klaar is kom ik weer terug ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen ben je aan het haken. Jouw handjes kunnen ook alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig thee uurtje
    Prachtige beer
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker warm uitziend beertje! Ik heb hem ook gemaakt maar dan van witte Durabelkatoen, dus de mijne is iets kleiner.
    Die stroopwafelcake daar zeg ik geen nee tegen, mmmmmm. Ik ga alvast thee zetten, want de cake zal ondertussen toch wel zijn afgekoeld?
    (heb je er een recept van?)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig, zo even op de thee! Lief popje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja als je zo uitgenodigd wordt zet dan het kopje maar klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was gezellig zo even bij praten met een kopje thee. Hij smaakt lekker dus ben ik heel benieuwd naar het recept dan bak ik dat ook en serveer daarbij een heerlijk kopje koffie.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!