woensdag 22 oktober 2014

"Knipper de knip",...

 

De map met de Dear Jane blokjes ligt op tafel 
en het is natuurlijk vreselijk leuk om een blokje te maken als je wat nieuwe stofjes hebt gekocht,...

Om alle blokjes in een ander stofje te kunnen doen moest er wat gekocht worden in de kleurtjes van mijn Sjaantjes quilt
en natuurlijk heeft atelier Bep er meer dan genoeg van!!

Zie je ook wat er achter de stapel stofjes ligt?


Mijn vingerhoedjes!!

Ook daar kwam ik al snel achter dat je wel erg veel lapjes moet hebben in deze kleurtjes om een quilt te kunnen maken
en dan bedoel ik niet een omslagdoek maar een heuse quilt,....

Het plan om allemaal verschillende stofjes te gebruiken is nu dan ook wel van de baan
en gebruik ze wel een keer dubbel, 
of zelfs misschien wel 3 dubbel,....

Wel fijn dat de vingerhoedjes in dezelfde kleuren is als mijn Sjaantje.


En dus werden de bakken erbij gepakt omdat de witjes bijna op waren 
en nu meteen nog wat stofjes geknipt kunnen worden in deze kleurtjes,...

Wat houd ik toch van deze kleuren!
Roze, rood, bruin, beige en wit,...

Prachtig!!


Kijk wat een gezellig gezicht al die vingerhoedjes in deze bakken,..
nieuwe stofjes, oude stofjes, gebruikte stofjes, nooit gebruikte stofjes,  mooie stofjes, lelijke stofjes en zeker de stofferige stofjes niet vergeten,....

Ik knip nog wat verder in mijn lapjes!!
Knipper de knip,.....


10 opmerkingen:

  1. Gezellig hoor die mooie stofjes! Knip maar lekker verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes je bent er weer! Je blog was verwijderd, tenminste dat werd aangegeven, ik was ongerust,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er geweldig mooi uit. Mooie stofjes en ja ik was ook al ngerust dat je er niet meer was maar gelukkig je bent er wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer mooi uit! En gelukkig is je blog er nog gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik moest eerst weer even genieten van de foto van jullie zonnetje in huis.
    Mooie lapjes heb je voor je Jane en vingerhoedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft toch een mooi gezicht, zo'n stapel stofjes, heerlijk om daarmee te spelen! Vooral de bovenste vind ik erg mooi. En wat goed van je dat je al 8 weken niet gerookt hebt, succes met volhouden!
    Groetjes Betty.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke stapel stofjes! Dat wordt prachtig in je Jane en in de vingerhoedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wilma dat is zeker leuk , door jou ga ik er ook maar eens tegenaan , hij ligt al 2 jaar in de kast dus nu moet ik er zeker aan verder , groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!