woensdag 15 oktober 2014

"Wat is het leventje van een lapjesverslaafde toch heerlijk",...


Oeps,...
Uhm,...

Zoals je wel kunt zien ben ik heerlijk bezig met draadjes en lapjes.
En als ik heel eerlijk ben schrik ik er zelf ook wel eens van dat ik zo'n troep kan maken in een korte tijd,....

Moet straks wel een beetje opruimen want vanavond moet er wel een plekje zijn voor twee lieve schatten die ook bezig willen zijn met lapjes en draadjes,.....


Op tafel liggen de beentjes en een stukje lijf van de volgende Lalylala,...

Een paar toertjes haken, 
een paar pennetjes breien aan de sokken,
een paar steekjes prikken voor mijn Dear Jane,...

Wat is het leven toch mooi!!


De Dear Jane heeft een paar weken in de mand gelegen
en als ik dan weer met de blokjes bezig ben,
geniet ik weer van de toch kleine blokjes,
die soms ook wel weer een uitdaging zijn,....


Vanaf de bank wordt ik goed in de gaten gehouden 
en let hij goed op of ik wel goed bezig ben,...


Blok I-4 Stability lijkt wat scheef als je hem zo in de map ziet
en toch is hij keurig netjes geworden,...


I-5 Maria's Majesty was niet mijn favoriete blok om te maken
en was zeker wel een uitdaging om hem netjes te krijgen
en toch weer gelukt!!

I-6 Viewer's Choice met een heerlijk "Lucien" antiek  rozen stofje is het laatste blokje wat er gemaakt werd,..

Sjaantje had nog meer 'koffiebezoek' af te leggen 
en hebben afgesproken dat ze straks weer koffie komt drinken in mijn huisje.

110 prachtige kleine baby Jane blokjes zijn klaar!!

Fijne dag,...

12 opmerkingen:

  1. Ik voel met je mee. Heerlijk zo met alles bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zeggen wel eens dat een verslaving niet goed is, maar dan kennen ze vast de creaverslaving nog niet ;-) Heerlijk hé om zo bezig te zijn. Wat een handige map om al je Jane-blokjes in op te bergen, zo kan je nog eens lekker doorbladeren en genieten van al dat moois dat je al gemaakt hebt. De steek van de nieuwe Lalylala ziet er mooi uit, het wolletje ook, wordt het een 'winters' exemplaar dit keer?
    Wat hangt er trouwens een prachtige quilt aan de muur, óók mooi!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan hier echt jaloers op worden. Goed hoor. Het boek heb ik al, maar die map.....hoe doe je dat? Ik ben zeer benieuwd.
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf al die kleine blokjes van Jane
    je gaat als een speer 110 blokjes klaar. Je gaat het straks nog missen .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik geniet met jouw en Boy mee van al die mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk al 110 blokken, en wie wil dat niet... zo lekker bezig te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 110...dat is bijna op de helft! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt helemaal gelijk, het leven van een lapjesverslaafde, draadjesverslaafde is heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 110! Geweldig hoor. Ze zijn weer prachtig. Geniet maar lekker verder. Doe ik ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, heerlijke is dat het quilten toch ! Je ziet het werk zo onder je handen groeien en dat geeft ook altijd zo veel voldoening. Jij bent al behoorlijk ver met de Dear Jane ! Het wordt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij hebben nog geen hulp nodig voor onze verslaving. Vallen mensen er niet mee lastig. Dus gewoon doorgaan met al die verslavingen waar je plezier aan hebt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat kun je hier toch gelukkig van worden, alleen moet er niet teveel op tafel liggen bij mij want dan raak ik letterlijk en figuurlijk de draad kwijt.
    Lekker bezig.

    Lieve groet van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!